۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۴۸۴۳۱
در کانال ندای اسلام رادیو معارف؛

دیدگاه اسلام در ارتباط با محیط زیست بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ آشنایی مخاطبان با دیدگاه اسلام در ارتباط با محیط زیست در کانال ندای اسلام بررسی می‌شود.
اسلام و محيط زيست

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، در راستای آشنایی مخاطبان انگلیس زبان با دیدگاه اسلام در ارتباط با محیط زیست، برنامه اسلام و محیط زیست ( Islam and the Environment ) از کانال ندای اسلام به روی آنتن می‌رود.

این برنامه به محورهایی همچون اهمیت توجه به محیط زیست، ضرورت بحث در این رابطه، ‌تعریف دامنه محیط زیست، نقش انسان در حفظ محیط زیست، دیدگاه اسلام درباره محیط زیست و مقایسه آ ن با دیدگاه غرب و نقد دیدگاه آن‌ها می‌پردازد.

برنامه (Islam and the Environment) که با توجه به کتاب اسلام و محیط زیست آیت‌الله جوادی آملی طراحی و ساخته شده به تهیه‌کنندگی و سردبیری جواد معافی روزهای دوشنبه ساعت 7:55 از کانال ندای اسلام تقدیم شنوندگان می‌شود.

برنامه‌های کانال ندای اسلام از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی «ست تاپ باکس» و پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com ، همچنین از طریق ماهواره badr5 در مدار 26 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 11881 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات «سمبل ریت» 27500 افقی و نرخ تصحیح اطلاعات 4/3 با فرمت MPEG4 و ماهواره Express AM22 در مدار 53 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 12582 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات «سمبل ریت» 24000 عمودی و نرخ تصحیح اطلاعات 3/2 قابل دریافت است./997/د102/پ

ارسال نظرات