۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۴۸۸۹۵
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی:

شکار پهباد آمریکایی نشانه قدرت نظامی ایران و ضعف استکبار است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شکار پهپاد آمریکایی را نشانه قدرت نظام اسلامی و پوشالی بودن قدرت استکبار جهانی دانست و گفت: اگر ملت‌ها با اتکال به خداوند و پایبندی به ارزش‌های اسلامی حرکت کنند، هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر آنها مقاومت کند.
حجت الاسلام والمسلمين رجبي
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شکار پهباد آمریکایی به دست نیروی دریایی سپاه، گفت: این نشانه‌‌ای دیگر از امدادهای الهی است که همچون گذشته نصیب ملت ما شد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: ملت ایران چون همیشه ملتی صبور، پایبند به ارزش‌های اسلامی و مدافع انقلاب هستند لطف خداوند همیشه شامل حال آنها می‌شود.
قائم مقام مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) شکار پهباد آمریکایی را نشانه قدرت نظام اسلامی و پوشالی بودن قدرت استکبار جهانی دانست و ابراز کرد: اگر ملت‌ها با اتکال به خداوند و پایبندی به ارزش‌های اسلامی حرکت کنند، هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر آنها مقاومت کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی با اشاره به آیاتی از قرآن، دشمنان را به کف روی آب تشبیه کرد و اظهار داشت: قدرت حق و اسلام حقیقی مانند آب دریا است که باقی می‌ماند و این دشمنان هستند که زایل می‌شوند.
وی همچنین افزود: عملکرد اخیر نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران بار دیگر قدرت نظام اسلامی را به رخ دشمنان کشید و شکستی دیگر را برای استکبار جهانی به دنبال داشت.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قدرت نظام اسلامی را هشداری برای مزدوران منطقه‌ای استکبار جهانی خواند و گفت: حکام مرتجع منطقه به خود بیایند و از دنباله روی استکبار جهانی دست بردارند.
قائم مقام مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) بیان داشت: امیدواریم این اقدام نظامی ایران سرآغاز یک شکوفایی دیگر برای کشور باشد و موجب ‌شود که ملت‌های جهان جایگاه بزرگ و قدرت نظام اسلامی را بیشتر از گذشته درک کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی در پایان خطاب به سران استکبار جهانی، گفت: نظام استکباری تا کنون توطئه‌های فراوانی علیه ایران برنامه ریزی کرده که همه آنها با شکست مواجه شده و باید از این اقدامات خود درس عبرت بگیرد؛ امیدواریم ملت آمریکا هم از دست این جهالی که منافع کشور خود را نمی‌توانند درک کنند رهایی یابند./927/ت302/ج
ارسال نظرات