۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۴۹۰۴۳
خطیب جمعه ساری:

ایستادن در صف واحد موجب عقب نشینی دشمنان نظام می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری بر ضرورت وحدت و همدلی برای مقابله با دشمنان تأکید کرد و گفت: ایستادن در صف واحد موجب عقب نشینی دشمنان در برابر نظام اسلامی خواهد شد.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان بر ضرورت وحدت و همدلی برای مقابله با دشمنان تأکید کرد و گفت: ایستادن در صف واحد موجب عقب نشینی دشمنان در برابر نظام اسلامی خواهد شد.

 

وی درادامه سخنان خود به قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و با بیان این که سالار شهیدان برای اصلاح ساختار فرهنگی جامعه آن دوران قیام کرد، افزود: احیاء سیره نبوی و دفاع از ارزش های ناب اسلامی مهم ترین هدف قیام حسینی بود.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که قیام امام حسین(ع) مانع از تحریم اسلام حقیقی شد و زمینه گسترش اسلام را فراهم کرد، بیان داشت: قیام حسینی زمینه سعادت حقیقی امت اسلامی را فراهم کرد.

 

حجت الاسلام یوسف پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که اصلاح فرهنگ جامعه در گرو حضور مدیران مصلح در جامعه است، خاطرنشان کرد: تقویت شایسته سالاری در جامعه زمینه ساز یک جامعه مصلح است.

 

وی با بیان این که اصلاح ساختار فرهنگی می تواند جامعه را از هر گونه مشکل و معضلی مصون نگه دارد، تصریح کرد: فرهنگ زیربنای بخش های مختلف یک جامعه است که در صورت اصلاح می تواند جامعه را به سوی پیشرفت و تعالی سوق دهد.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که شایسته سالاری جامعه را به سوی پیشرفت رهنمون می سازد، تصریح کرد: ایمان واقعی، دانش مدیریت و قدرت و توانایی انجام کار مؤلفه‌های شایسته‌سالاری است.

 

وی با بیان این که جامعه با تنگ نظری و کوته بینی اصلاح نمی شود و به سوی پیشرفت حرکت نخواهد کرد، ادامه داد: در جامعه اسلامی باید شایسته سالاری در اولویت امور قرار داشته باشد.

 

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی در پی مشاهده کوچکترین اختلاف و تفرقه میان مدیران و مسؤولان جامعه هستند، بیان داشت: وحدت و همدلی می تواند مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شود.

 

امام جمعه موقت ساری با تأکید بر این که همه مدیران و مسؤولان نظام باید گوش به فرمان رهبر انقلاب باشند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که مدیران زیر پرچم ولایت قرار داشته باشند هیچ دشمنی نمی تواند در جامعه توطئه افکنی کند.

 

وی دربخش دیگری از سخنان خود به شکار یکی دیگر پهپاد های جاسوسی آمریکا از سوی نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و با بیان این که بار دیگر اقتدار نظامی نظام اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد، گفت: این حرکت نشان داد که نیروی های مسلح جمهوری اسلامی در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارند.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که  آمریکا و همه زورگویان عالم بدانند عزم جمهوری اسلامی برای پاسخگویی جزم است، ادامه داد: نیروهای مسلح ما توانایی و آمادگی لازم را برای برخورد با هرگونه تجاوز در اختیار داشته و اشراف اطلاعاتی لازم را هم دارند و می‌توانند به موقع و در سریع‌ترین زمان جواب دشمن را داده و جلوی تجاوز دشمن را بگیرند./950/پ201/ب

ارسال نظرات