۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۴۹۳۶۷
سید علی فضل الله:

کشورهای منطقه مراقب دام فتنه گری دشمنان باشند

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای بیروت ضمن تاکید بر وحدت گفت: کشورهای منطقه باید مراقب حیله و نیرنگ جدید رژیم غاصب اسرائیل باشند و در دام فتنه گری آنان گرفتار نشوند.
سيد علي فضل الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، حجت الاسلام سید علی فضل الله از علمای بیروت، طی مراسمی در منطقه حاره حریک در جنوب بیروت گفت: زمان فتنه و اختلاف افکنی از سوی دشمنان در کشورها فرا رسیده است که کشورهای منطقه باید مراقب این دام شیطانی باشند.


وی خاطر نشان کرد: هدف از فتنه انگیزی و اختلاف افکنی ها بسیار واضح است؛ هدف شکستن مواضع کشورها قوی منطقه در برابر رژیم صهیونیستی است که بتوانند قدرت اول منطقه این رژیم باشد و ثروت های کشورهای منطقه را چپاول و آنان را به استعمار خود در بیاورند.


سید علی فضل الله بیان کرد: راه حلی بحران در لبنان فقط با گفت‎وگو میان احزاب و طوائف حل و فص خواهد شد.


این عالم شهر بیروت اظهار داشت: فلسطینی ها نباید در مقابل غارت ها و کشتاره‎ها رژیم غاصب صهیونیستی سکوت کنند، بلکه با اتحاد بیشتر و امید به خداوند تبارک و تعالی در مقابل این رژیم منهوص ایستادگی کنند.


وی تصریح کرد: مصر متاسفانه وارد اختلافات داخلی شده اند که این اختلافات پیامده های خطرناکی خواهد داشت، مردم مصر باید پشت پرده این اختلافات را ببینند و نگذارند که مصر دچار بحران سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی شود.


سید علی فضل الله بر پایان هر چه زودتر درگیری‎ها در کشور سوریه تاکید کرد و افزود: لبنان نباید در مسائل سوریه به صورت مستقیم و غیر مستقیم دخالت کند./994/ب903/ک

ارسال نظرات