۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۵۰۴۰۸
از ابتدای سال تاکنون؛

بیش از 400 خردسال در دارالقرآن گچساران آموزش علوم قرآنی را فرا گرفتند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: خوشبختانه جامعه القرآن گچساران تاکنون توانسته خردسالانی در رشته های مختلف قرآنی جذب و پرورش دهد.
سازمان دارالقرآن کريم

سید زمان علی پور، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب غرب، با اشاره به تأسیس دارالقرآن شهرستان گچساران اظهار داشت: پروژه جامعه القرآن گچسارن از جمله پروژه‌هایی است که برای تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از آن، مبلغ 30 میلیون تومان کمک بلاعوض برای ساخت آن از سوی مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور اختصاص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم و مورد تاکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص اعتبار به موسسات فرهنگی و مذهبی است که در این راستا به بسیاری از موسسات فرهنگی و قرآنی کمک‌ مالی شده است.

علی پور همچنین در ادامه با اشاره به کمک بلاعوض خرید ساختمان موسسه قرآنی غدیر گچساران بیان داشت: مبلغ 60 میلیون تومان کمک بلاعوض جهت خرید ساختمان موسسه قرآنی غدیر اهداء شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران به سال تأسیس دارالقرآن این شهرستان اشاره کرد و افزود: جامعه القرآن گچساران در سال 1384 با مدیریت زهرا اکبری، در منازل سازمانی وابسته به شرکت نفت راه اندازی شد که هم اکنون زمینی به متراژ 1000 متر در ضلع شرقی استادیوم تختی این شهرستان برای فعالیت این نهاد فرهنگی اختصاص داده شد.

وی با بیان این جامعه القرآن تاکنون توانسته خردسالانی در رشته های مختلف قرآنی جذب و پرورش دهد ابراز داشت: در اکثر مسابقات استانی وکشوری نفرات اول تا سوم در گروه های مختلف قرآنی از این جامعه القرآن مقامات خوبی را به خود اختصاص دادند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران همچنین افزود: از ابتدا سال تاکنون بیش از 400 نفر از خردسالان در جامعه القرآن گچساران آموزش علوم قرآنی را  فرا گرفتند./9458/ت303/ب

ارسال نظرات