۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۱۵۱۰۹۲
همزمان با یوم الله 9دی در مشهد؛

آیت الله علم الهدی به تبیین ابعاد فتنه 88 می پردازد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی با بیان این که ستاد بزرگداشت یوم‌الله 9 دی با شش کمیته و زیرمجموعه در خراسان‌رضوی برنامه‌‌‌‌‌‌‌ اجرا می‌کند، تصریح کرد: آیت الله علم الهدی در همایش بزرگداشت یوم الله حماسه 9دی به تبیین ابعاد فتنه 88 می پردازد.
حماسه 9دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام سید‌محمد سلطانی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌ رضوی عصر امروز در نشست خبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به بیان برنامه های یوم الله حماسه 9 دی در این استان پرداخت و اظهار داشت: امسال سومین سالگرد حماسه 9دی ماه سال 88 است که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است و ستاد بزرگداشت یوم‌الله 9 دی با شش کمیته و زیرمجموعه در مشهد و شهرستان‌های خراسان‌رضوی برنامه‌‌‌‌‌‌‌ اجرا می‌کند.

سلطانی با اشاره به مراسم امسال حماسه 9 دی تصریح کرد: روز چهارشنبه ساعت 18:30 همایش میثاق با ولایت در حرم مطهر رواق شیخ حر عاملی با حضور ائمه جماعات، طلاب و فرمانده‌های بسیج و سخنرانی احمدی، فرمانده سپاه امام رضا و حائری، مسؤول امور رسیدگی به مساجد و حجت‌الاسلام واعظ طبسی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: در شب پنج شنبه قبل از دعای کمیل برنامه سخنرانی در رواق امام خمینی و روز جمعه همراه با نماز جمعه و در روز شنبه از ساعت 9 تا 11 در رواق امام خمینی با گردهمایی بزرگ مردمی  و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی معاون اول قوه قضائیه بزرگداشت حماسه 9 دی برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی ادامه داد: همچنین صبح روز جمعه همایش پنج هزار نفری و با حضور اعضای هیأت نظارت در انتخابات استان در محل حسینیه امام واقع در خیابان نخریسی و روز شنبه ساعت 18 مهدیه خیابان امام رضا(ع) با حضور آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد برای پاسداشت این روز  است. 

وی درادامه از چاپ و انتشار3هزار CD با عنوان روز بصیرت  برای مساجد، مدارس و انجمن‌های اسلامی استان خبر داد و تصریح کرد: اجرای سرود رهبر سرافراز توسط دانش‌آموزان و دو نمایشگاه با عنوان بصیرت و بیداری اسلام نیز از برنامه های دیگر است.

وی افزود: اکران 150 سازه سطح شهر و نصب بنر، برگزاری جشنواره فیلم عمار، جشنواره شعر و سرود با عنوان رسم حماسه، برگزاری مسابقه اینترنتی کشوری، قصه گویی ادبی، تحقیقی و برگزاری سلسله جلسات دوستان خوب از دیگر برنامه اجرایی سالروز حماسه 9 دی ماه است./934/پ202/س

ارسال نظرات