۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۳
کد خبر: ۱۵۱۲۳۵

سربازان امام خامنه‌ای با پای پیاده به کربلا می‌روند

خبرگزاری رسا ـ طلاب مدرسه علمیه جامعه امیرالمومنین(ع) شهرری در قالب کاروانی به نام سربازان امام خامنه‌ای برای شرکت در مراسم اربعین کربلای معلی با پای پیاده عازم این شهر مقدس خواهند شد.
پياده روي به سوي کربلا

حجت الاسلام محمدرضا کرباسی، متولی مدرسه علمیه جامعه امیرالمومنین(ع) شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اذعان داشت: طلاب مدرسه علمیه جامعه امیرالمومنین(ع) ساعت 11 صبح روز پنجشنبه هفتم دی‌ماه در کاروانی به نام سربازان امام خامنه‌ای(مدظله) به حرم حضرت امام خمینی(ره) مشرف می‌شوند، سپس به گلزار شهدا و زیارت شهدای انقلاب و از آن‌جا به‌سوی قم حرکت می‌کنند تا به زیارت حضرت معصومه(ع) مشرف شوند و از شهر قم  عازم عراق خواهند شد.

وی گفت: این کاروان در اولین روز به شهر نجف عزیمت می‌کند و پس از گذشت سه روز زیارت نجف با پای پیاده به سوی کربلای معلی حرکت می‌کنیم و در نهایت در ظهر روز 19 ماه صفر وارد کربلا خواهیم شد و روز اربعین را در حرمین مطهر امام حسین(ع) و حضرت ابالفضل(ع) به زیارت می‌پردازیم .

حجت الاسلام کرباسی با بیان این‌که طلاب این مدرسه علمیه پس از زیارت کربلای معلی به شهر کاظمین و زیارت امام جواد(ع) و امام کاظم(ع) خواهند پرداخت گفت: در صورت امن بودن به سامرا و زیارت امامین عسکریین(ع) نیز مشرف خواهیم شد.

متولی مدرسه علمیه جامعه امیرالمومنین(ع) با اشاره به حضور پرشور 14 میلیونی جمعیت شیعه در این پیاده‌روی روز اربعین ابراز داشت: ما نیز با توجه به تاکید معصومین(ع)  و بزرگان دین بر مقام و ارزش روز اربعین با 150 نفر از طلاب انشالله در این برنامه شرکت خواهیم کرد که همه افراد حاضر در کاروان از طلاب مدرسه علمیه جامعه امیرالمومنین(ع) می‌باشند.

وی گفت: برنامه‌های ویژه این سفر در قالب دیدار با علما از جمله آقای سید عمار حکیم و اگر توفیقی باشد با آیت الله سیستانی، همچنین زیارت دوره در زیارتگاه‌های مختلف موجود در شهرهای نجف و کربلا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کرباسی در پایان خاطرنشان کرد: این حرکت، حرکتی مفید و سازنده هم برای افراد شرکت کننده در آن و هم برای شناخت بیشتر مردم جهان نسبت به مذهب تشیع می‌باشد و همچنین به امید خدا در زمینه سازی ظهور حضرت ولیعصر(عج) بسیار موثر است./9598/ت302/ص

ارسال نظرات