۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۵۱۴۷۱
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

پیوند امت با ولایت بر پایه بصیرت و معرفت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل گفت: مردم در حماسه 9 دی 88 و در یک حضور به یاد ماندنی از یک امتحان بسیار دشوار سربلند بیرون آمدند.
حجت الاسلام كاملي فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز در جمع بسیجیان و فرماندهان سپاه ناحیه شهرستان گرمی تبعیت از ولایت را رمز عبور از کوران فتنه‌ها دانست و اظهار داشت: حرکت خودجوش و دشمن شکن مردم در حماسه تاریخی 9 دی خط بطلانی بر دسیسه های شوم فتنه گران بود.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم در حماسه 9 دی 88 و در یک حضور به یاد ماندنی از یک امتحان بسیار دشوار سربلند بیرون آمدند، اما باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت، از این رو باید با بصیرت و درک انقلابی، حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری راه را گم نکنیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل افزود: آنچه که موجب ماندگاری و خروش ملت ایران در قیام 9 دی سال 88 بود، پیوند امت با ولایت بر پایه بصیرت و معرفت است، حماسه نهم دی نشان داد که هرگاه ملت با ولایت بوده اند، دشمنان نتوانسته اند هیچ تحرکی داشته باشند، اما هر گاه جدایی مبان امت و رهبری به وجود آید، دشمنان در نیل به اهداف خود امیدوار شده اند.

 

وی با بیان این‌که فتنه 88 و حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری از سال ها قبل برنامه ریزی شده بود، افزود: تنها هدف فتنه گران سال 88 براندازی نظام بود، که در این راستا دست به هرگونه جسارت و هتک حرمت به مقدسات دینی و قرآنی ملت زدند، اما در نهایت خاری و ذلت عاید آنها شد.

 

حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که جریانات مخالف نظام برای براندازی انقلاب اسلامی در فتنه 88 یک صدا شده بودند، گفت: توهم فتنه گران نشات گرفته از القائات دشمنان و رسانه های خارجی بود، بانیان فتنه می خواستند نمونه ای دیگر از انقلاب های رنگی در کشور پیاده کنند، که با حضور بصیرت ملت این فتنه تاریخی خنثی شد.

 

وی با اشاره به حضور و مشارکت حداکثری ملت در جریان انتخابات سال 88 گفت: فتنه‌گران به گونه ای فضا را متشنج کردند که شیرینی حضور میلیونی ملت به کام مردم تلخ شد، بایستی از حوادث و فتنه های گذشته برای آینده ای بهتر عبرت گرفت، حماسه نهم دی نماد بصیرت مردم بود و باید در پاسداری از ارزش های دینی و ملی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در پایان با تاکید بر حضور آگاهانه و پرشور ملت در انتخابات سال آینده افزود: نباید اجازه داد حوادث تلخ سال 88 تکرار شود، البته ملت ایران با کسب بصیرت ولایی در جریان فتنه 88 هیچگاه اجازه هتک حرمت ارزش‌ها و مقدسات دینی و انقلابی خود را به دشمنان نخواهند داد./935/پ202/ب

ارسال نظرات