۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۱۵۱۷۲۲

ویژه نامه حماسه 9 دی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ ویژه نامه حماسه 9 دی ماهنامه تخصصی ره بر با موضوعات، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی چاپ و منتشر شد.
ويژه نامه حماسه 9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ویژه نامه حماسه 9 دی ماهنامه تخصصی ره بر با موضوعات، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی چاپ و منتشر شد.

«مدیریت امام خامنه ای در مهار فتنه 88»، «اهل بصیرت»، «از 22 خرداد تا 22 بهمن ماه 88»، «شعار های حماسه 9 دی در قالب تصویر»، «وظیفه ما در برابر فتنه ها از دیدگاه قرآن»، «تبار شناسی پنج گانه خواص در فتنه 88»، «افراد در خط ولایت»، «تجربه نشان داده نخبگان برای انقلاب هزینه نمی پردازند» و «ساکتین در فتنه تاکنون» از مطالب درج شده در این ویژه نامه است.

در بازخوانی مواضع بزرگان در مورد فتنه 88 و حماسه 9 دی، در کلامی از حضرت آیت الله نوری همدانی  آمده است: نخبگانی که در این فتنه وظیفه خود را تشخیص داده و به میدان آمدند نقش خود را به خوبی ایفا کردند که این مسأله تأثیرات بسیاری به همراه داشت. فتنه 88 به عنوان آزمونی بزرگ برای ولایتمداری مردم بود و مردم با پیروی از ولایت از این آزمون سر افراز بیرون آمده و توطئه های دشمن را خنثی کردند.

در ستونی مبنی بر بصیرت از دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی خواهیم خواند: بصیرت یعنی آگاهی از امروز، دیروز و فردا، نگاه عبرت گیر به گذشته، آینده در گرو تلاش امروز، آثار و نتایج بصیرت تغییر در رفتارها به سمت بهبود وضعیت، نتیجه تغییر از روی بصیرت، بهبود وضع جامعه خواهد بود.

در راهکار های ایجاد بصیرت در جامعه از دیدگاه رهبر انقلاب آمده است: گفت و گو و مشورت با معتمدان و نخبگان، ژرف پیمانی در معرفت دینی و اشراف بر روایات معصومین(علیهم السلام)، تقوا در اندیشه و عمل، بزرگترین مانع نفوذ دشمن، تقویت روح ایستادگی و مقاومت و کنکاش و شناخت طرفداران عقاید در طول تاریخ از مهم ترین راهکارها خواهند بود.

مروی بر اعترافات متهمان فتنه پس از انتخابات، فتنه آینده از دیدگاه بزرگان، این فتنه آخر همگانی است برادر، شخصیت شناسی عمار یاسر، سران فتنه بازیچه های داخلی نظام سلطه و حرف دو پهلو زدن از خواص مطلوب نیست، از دیگر مطالب ویژه نامه ماهنامه تخصصی ره بر است.

در مطلبی مبنی بر فتنه از دیدگاه آیت الله مصباح یزدی آمده است: هر مقدار انسان ها در حال تکامل باشند امتحان سخت تر می شوند؛ از این رو پس از فتنه 88 نیز فتنه جدید قابل پیش بینی بود؛ چرا که مردم ما در فتنه 88 موفق شدند و امتحان خوبی دادند و برای رفتن به کلاس بالاتر باید امتحان های سخت تری داد و در آینده نیز باید منتظر امتحان های دشوارتری باشیم.

گفتنی است ویژه نامه حماسه نه دی ماهنامه تخصصی ره بر به صاحب امتیازی مؤسسه فرهنگی، اجتماعی عمار، مدیر مسؤولی حجت الاسلام محمد امین فاطمی کیا، سردبیری عادل نوروزیان و همکاری هیئت تحریریه در دوازده صفحه رنگی چاپ و منتشر شده است./9458/ن601/ق

ارسال نظرات