۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۵۱۷۴۶
مدیر حوزه های علمیه خواهران خوزستان:

رسالت حوزه های علمیه رسالت نبوی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر جدید حوزه های علمیه خواهران خوزستان گفت: اگر خواهان گرایش طلاب به سوی فعالیت های تبلیغی هستیم باید فراهم کردن زیر ساخت های آموزشی و تبلیغی دغدغه حوزه علمیه شود.
مدير حوزه هاي علميه خواهران خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالامیر سلطانی، مدیر جدید حوزه های علمیه خواهران خوزستان، ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه های علمیه خواهران این استان، اظهار داشت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی به یقین خدمت به نظام حکومتی حضرت ولی عصر(عج) است.

وی با بیان این که رسالت حوزه های علمیه رسالت نبوی است، خاطرنشان کرد: حوزه علمیه تأمین کننده خوراک معنوی جامعه به شمار می رود.

 مدیر جدید حوزه های علمیه خواهران خوزستان با اشاره به این که امروز در کشور طلاب فارغ التحصیل بسیار است اظهار داشت: باید برای طلاب بستری ایجاد کرد که انگیزه تبلیغ در آن ها روند رو به رشد داشته باشد.

حجت الاسلام سلطانی همچنین در ادامه تصریح کرد: ایجاد زیر ساخت های آموزشی و تبلیغی ویژه طلاب باید مهم ترین دغدغه حوزه علمیه قرار گیرد.

مدیر جدید حوزه های علمیه خواهران خوزستان با بیان این که باید در حوزه علمیه کارگروه برنامه ریزی تخصصی تشکیل شود خاطرنشان ساخت: با طرح و اجرا کردن برنامه های مختلف می توان طلاب را در مسیری معین برای تبلیغ قرار داد.

وی توسعه فرهنگی، گسترش فرهنگ قرآنی در حوزه علمیه و تحول نظام آموزشی را مهم ترین مقوله این نهاد دانست و گفت: استفاده از منابع مالی باید به صورت صحیح صورت گیرد؛ چرا که در برخی از مواقع حوزه علمیه با کمبود بودجه مواجه می شود./9458/پ202/ب

ارسال نظرات