۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۱۵۲۱۰۸
مدیر حوزه علمیه استان تهران خبر داد:

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله تهرانی از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران

خبرگزاری رسا – حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی از برگزاری مراسم رحلت آیت الله مجتبی تهرانی از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران خبر داد.
حوزه علميه تهران

حجت الاسلام والمسلمین سیدباقر خسروشاهی، مدیر حوزه علمیه استان تهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران خبر داد.

مدیر حوزه علمیه استان تهران در ادامه افزود: این مراسم در روز سه شنبه، نوزدهم دی‌ماه از ساعت 9 تا 11 در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی در پایان با اشاره به شخصیت علمی و معنوی آیت الله تهرانی تصریح کرد: آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی شخصیت جامع الاطرافی داشت که هم منتسب به خانواده علمای بزرگ تهران بود و هم از شاگردان خوب حضرت امام(ره) که در چهل سال پیش تقریرات درس امام(ره) را به چاپ رساند.

گفتنی است آیت الله مجتبی تهرانی از شاگردان برجسته حضرت امام خمینی(ره) بود که بیش از سی سال در حوز‌ه‌های علمیه تهران به تدریس خارج فقه و اصول پرداخته است، وی از شب سوم محرم به دلیل شدت ضعف و کسالت در بیمارستان تهران بستری بود و سرانجام بامداد سیزدهم دی‌ماه به ملکوت اعلی پیوست./958/ت302/ص

 

ارسال نظرات