۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۵۲۸۲۰
وزیر ارشاد:

حوزه علمیه پایگاه انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که جامعه دینی بیش از پیش نیازمند نیروهای متدین و انقلابی است، تصریح کرد: فعالیت حوزه‌های علمیه در این بخش بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که امروز به منظور شرکت در همایش خطبه های نور به استان گلستان سفر کرده با حضور در حوزه های علمیه امام صادق(ع) برادران و حضرت صدیقه فاطمه(س) خواهران از بخش‌های مختلف این دو حوزه بازدید کرد.

 

حسینی در این بازدید حوزه‌های علمیه را پایگاه انقلاب اسلامی دانست و فعالیت در حوزه یک کار بسیار ارزشمندی است، افزود: تربیت نیروهای متدین آثار فراوانی به همراه دارد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور در ادامه سخنان خود بر ضرورت حمایت و توجه به مراکز دینی به ویژه حوزه‌های علمیه تأکید کرد و بیان داشت: در سفرهای استانی به مناطق مختلف کشور همواره بر تجهیز و حمایت از مراکز دینی و مذهبی تأکید ویژه داریم.

 

حسینی با اشاره به این که حوزه‌های علمیه همواره نقش بسیار مهم و ارزشمندی را در هدایت جامعه بر عهده داشته و دارند، خاطرنشان کرد: امروز نیز رسالت این مراکز مهم دینی در جامعه اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

 

وی با بیان این که جامعه دینی بیش از پیش نیازمند نیروهای متدین و انقلابی است، تصریح کرد: فعالیت حوزه‌های علمیه در این بخش بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

 

وزیر ارشاد با بیان این که حمایت و تقویت مراکز دینی و حوزوی یک ضرورت مهم است، گفت: با توجه به کمبود بودجه امسال؛ اما حمایت های لازم را از این مراکز دینی انجام خواهیم داد.

 

گفتنی است، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه حجت الاسلام طاهری، نماینده مردم گرگان در مجلس از بخش های مختلف حوزه های علمیه خواهران و برادران گرگان بازدید کردند./950/پ202/س

ارسال نظرات