۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۵۳۶۷۲
همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان؛

60 مبلغ مهدوی به مدارس خوزستان اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان بیان داشت: همزمان با فرا رسیدن سالروز آغاز حضرت مهدی بیش از 60 مبلغ به مدارس استان خوزستان اعزام می شوند.
60 مبلغ مهدوی به مدارس خوزستان اعزام می شوند

سید احمد پور فرجی، مدیر عامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ویژه برنامه های فرا رسیدن نهم ربیع الاول و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) اظهار داشت: در بیش از 30 مدرسه استان زنگ بیعت با امام زمان(عج) نواخته می شود.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان تصریح کرد: این برنامه صبح دوم بهمن ماه همزمان با سراسر استان در مدرسه ملاصدرا کلانشهر اهواز برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که به دستگاه و نهاد های اجرایی استان ابلاغ شده برنامه های محوری در مرکز و شهرستان های استان برگزار کنند ابراز داشت: توزیع بروشور و کتاب پیرامون موضوع مهدویت و برگزاری جشن برای عموم مردم از مهم ترین فعالیت های دستگاه ها خواهد بود.

وی همچنین بیان داشت: همزمان با فرا رسیدن سالروز آغاز حضرت مهدی(عج) بیش از 60 مبلغ به مدارس پسرانه و دخترانه استان خوزستان اعزام می شوند.

پور فرجی در ادامه با اشاره به شبهاتی که علیه شخصیت امام زمان(عج) از سوی دشمنان صورت می گیرد خاطرنشان کرد: دشمن شخصیت حضرت مهدی(عج) را شخصیتی متعصب و خونخوار معرفی می کند و این نهایت بی شرمی دشمنان اسلام است.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان با بیان این که آیا می شود فرزند پیامبر اسلام(ص) که خداوند متعال وی را «رحمت للعالمین» خطاب می کند خونخوار و ظالم باشد تصریح کرد: تشکیل حکومتی بر مبنای قوانین الهی اسلامی حضور امامی معصوم را می طلبد و در عصر ظهور منجی عالم بشریت جهان از عدل و داد سرشار می شود./9458/ت303/ب

ارسال نظرات