۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۵۳۸۹۲
فردا صورت می گیرد؛

دیدار آیت الله طبرسی با خانواده شهدای حماسه ششم بهمن

خبرگزاری رسا ـ دبیر بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل از دیدار خانواده های شهدای این حماسه بزرگ و تاریخی با نماینده ولی فقیه در مازندران خبرداد.
ششم بهمن آمل

محمد محمدی، دبیر ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی شش بهمن آمل درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که حماسه ششم بهمن نشانگر عشق و علاقه والای مردم این دیار نسبت به ارزش های والای انقلاب اسلامی بود، گفت: مردم آمل به همگان نشان دادند که هیچ گاه تسلیم دشمنان نشده و همواره بر تحکیم و تثبیت آرمان های انقلاب اسلامی تاکید دارند.

 

وی با بیان این که منافقان با این فکر که می توانند در آمل به نتیجه ای دست یابند وارد این شهر شدند، بیان داشت: مردم ولایت مدار شهر هزار سنگر با ایستادگی وصف ناپذیر خود حماسه ای جاوید از ایثار و فداکاری را به ارمغان آوردند.

 

محمدی با تاکید بر این که حماسه ششم بهمن از ابعاد ارزنده ای برخوردار بود، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند که این سند ارزنده برای همیشه تاریخ به عنوان نماد اقتدار مردم آمل به یادگار خواهد ماند.

 

دبیر ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی شش بهمن آمل با بیان این که نسل جوان جامعه باید بداند که حماسه ششم بهمن چه بوده است و با چه فداکاری هایی این افتخار عظیم به ثمر نشست، گفت: باید از داشته های گرانقدر خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به بهترین نحو ممکن بهره برداری کنیم.

 

وی با اشاره به این که بیش از 40 برنامه متنوع فرهنگی هنری برای هفته بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در نظر گرفته شده است، بیان داشت: باید تلاش همگان در راستای حفظ و ماندگاری حماسه تاریخی ششم بهمن آمل وجود داشته باشد.

 

محمدی با بیان این که همزمان با روز چهارشنبه که به عنوان حماسه اسلامی ششم بهمن، شناخت، بیداری و بصیرت نام گذاری شده است آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران و استاندار مازندران با خانواده های معظم شهدای حماسه ششم بهمن دیدار خواهند داشت، خاطرنشان کرد: این دیدار در حسینیه لاله های زهرایی شهرستان آمل برگزار خواهد شد./950/ت302/ب

ارسال نظرات