۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۵۴۲۹۸

نرم‌افزار بیان الوحی، جدیدترین اثر آیت الله جوادی آملی در قم رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ نرم افزار بیان الوحی، جدیدترین اثر حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی با حضور رییس مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.
رونمايي از نرم افزار بيان الوحي آيت الله جوادي آملي

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از نرم‌افزار بیان الوحی به عنوان نرم‌افزار گویای تفسیر قرآن کریم حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی، جمعه شب در آیین اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم با حضور علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام روح اللهی، کارشناس ارشد نرم افزارهای اسلامی در این آیین با اشاره به ویژگی‌های نرم افزار بیان الوحی، گفت:تفسیر بیان الوحی، نخستین تفسیر گویای قرآن کریم است که پس از 30سال تلاش محققان از بیانات حضرت آیت الله جوادی آملی گردآوری شده است.
 
وی با بیان اینکه 48 محقق و پژوهشگر با صرف26  هزار ساعت و12  مهندس فنی برای طراحی و تولید این نرم افزار تلاش کرده‌اند، افزود: نرم افزار بیان الوحیبرای سه گروه از مخاطبان طراحی شده است و محققان، پژوهشگران، عموم مردم و روشندلان که علاقه بسیاری برای استفاده از تفسیر قرآن داشتند، مخاطبان این نرم افزار هستند.
 
کارشناس ارشد نرم‌افزارهای اسلامی، درختواره موضوعی تفسیر، نمایه زنی، حاشیه نگاری و امکان استفاده در دستگاه های سی دی و رایانه را از امکانات نرم افزار برشمرد.
 
روح اللهی ادامه داد:این نرم فزار بدون احتیاج به صفحه کلید و موس و تنها با استفاده از اعداد یک تا9  قابل استفاده برای روشندلان است تا از این طریق به شماره سوره و آیه موردنظر دست یابند.
 
رونمایی از نرم افزار بیان الوحیبا حضور علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام سعید جوادی آملی، رییس بنیاد بین المللی اسرا در سازمان ملی جوانان قم صورت گرفت.
 
چهاردهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم سوم الی ششم بهمن‌ماه از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برگذار ‌شد.
 
چهاردهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم سوم تا ششم بهمن‌ماه از ساعت 16  تا22  در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برپا بود که در آن بیش از 65  شرکت و فروشگاه دستاوردهای خویش را برای بازدید عموم مردم به نمایش گذاشتند. /920/د102/ی

 

ارسال نظرات