۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۵۵۲۲۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

دهه فجر یادآور وحدت ملت ایران در زیر پرچم ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که دهه فجر تداوم تلاش و همبستگی مردم و تحقق تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی و مایه شکوفایی است، ادامه داد: دهه فجر یادآور وحدت ملت ایران در زیر پرچم ولایت فقیه است.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر تبلیغات اسلامی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که دشمنان نظام بیش از سه دهه است که در پی خدشه دار کردن آرمان های انقلاب و بی هویت کردن نسل جوان هستند، تصریح کرد: نهادینه کردن آرمان های انقلاب در میان نسل جوان مانع از تحقق اهداف و برنامه های منافقانه آنها در کشور خواهد شد.

 

وی با بیان این که دهه فجر تداوم تلاش و همبستگی مردم و تحقق تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی و مایه شکوفایی است، ادامه داد: دهه فجر یادآور وحدت ملت ایران در زیر پرچم ولایت فقیه است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که ما هرچه داریم از قرآن کریم است، ادامه داد: اگر انقلاب، به رهبری امام راحل به پیروزی رسید همه از برکت قرآن بوده است و امروز گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی یک ضرورت مهم است.

 

حجت الاسلام یاری، ایام الله دهه فجر را یادآور وحدت و همدلی ملت ایران در برابر نظام پادشاهی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی با تبعیت از مولا و مقتدای خود نظام دو هزار و 500 ساله پادشاهی را در ایران برچید و یک نظام کاملاً اسلامی را پایه گذاری کرد.

 

وی با اشاره به این که نهضت اسلامی با رهبری مرجعیت دینی و همراهی ملت ایران به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: همراهی و حضور ملت ایران در همه صحنه های قبل و بعد از انقلاب اسلامی مهم ترین عامل پایداری این انقلاب بوده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را در شرایطی به پیروزی رسانید که برای نظام دو قطبی آن زمان این قدرت غیرقابل باور بود.

 

وی با بیان این که نگاه امام راحل به جهان بسیار عمیق بود و وقوع بسیاری از مسائل جهان را به درستی پیش بینی می کرد، ادامه داد: 24 سال است که بعد از امام راحل، مقام معظم رهبری هوشمندانه و مدبرانه این انقلاب را مدیریت می کنند.

 

حجت الاسلام یاری با بیان این که مهم ترین عامل در پیروزی انقلاب اسلامی وحدت میان اقشار مختلف مردم بود، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با ایجاد روحیه وحدت و خودباوری توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

 

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با اتکا به پشتوانه مردمی و ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند و راه انبیا و ائمه هدی، به پشتوانه مردم در مقابل ظلم و طاغوت ایستاد و انقلاب را به پیروزی رسانید.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که مسؤولان باید دستاوردهای انقلاب را در دهه فجر برای جامعه تبیین کنند، ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از سی سال گذشته خدمات بسیاری در بخش های مختلف ارائه داده است که باید بازگو شود.

 

وی با بیان این که تفاوت جمهوری اسلامی ایران با سایر حکومت ها در جهان این است که نظام ما از ارزش های الهی و اسلامی پشتیبانی می کند بیان داشت: انقلاب اسلامی ما با نماز، مسجد و جماعات شروع شد و می توان گفت برای تقویت نماز و جایگاه مساجد به وجود آمد.

 

حجت الاسلام یاری با بیان این که بزرگترین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیان خدمات و دستاوردهای نظام است، بیان کرد: دشمن با توطئه های مختلف به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام در بخش های مختلف است ،بنابراین باید مسؤولان بیش از پیش در این راستا هوشیار باشند.

 

وی به اعزام 500 مبلغ در ایام الله دهه فجر به مناطق مختلف استان اشاره و خاطرنشان کرد: این مبلغان علاوه به برگزاری نماز جماعت در مساجد و مراکز دینی و مدارس، در برنامه های تبلیغی خود درخصوص دستاوردها، اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی تبلیغ و مردم را با معارف دینی آشنا خواهند کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری گفتمان انقلاب اسلامی در بخش دانش آموزی و دانشجویی، اجرای مسابقات قرآنی و فرهنگی، تجلیل از چهره های قرآنی را از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده برای ایام الله دهه فجر عنوان کرد./950/پ202/ب

ارسال نظرات