۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۵۵۸۴۳
آیت الله خاتمی:

22 بهمن نماد پایبندی مردم به آرمان ها و اصول انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به افزایش تحریم های دشمنان علیه ایران، گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال با شعار علیه تحریم کنندگان نشان خواهند داد که تیر فشارهای اقتصادی به سنگ خورده است.
آيت الله سيد احمد خاتمي

آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که راهپیمایی امسال پیام شفاف تری نسبت به سال های گذشته خواهد داشت، اظهار کرد: حضور پر شور و حداکثری مردم به دشمنان خواهد فهماند که تیر فشارهای اقتصادی نیز به سنگ خورده است.


وی با اشاره به این که دشمنان می خواستند با افزایش تحریم ها کاری کنند که مردم به خیابان ها بریزند و علیه نظام شعار دهند، گفت: اما مردم بر خلاف میل آنها در روز 22 بهمن به خیابان ها خواهند آمد و علیه تحریم کنندگان شعار خواهند داد.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: با حضور پر شور مردم دشمنان برای چندمین بار خواهند فهمید که با یک دولت طرف نیستند بلکه یک ملت مقابل آنها ایستاده و به هیچ وجه یارای مقابله با یک ملت را نخواهند داشت.


امام جمعه موقت تهران در تبیین یکی از ثمرات حضور حداکثری مردم در راهپیمایی امسال، گفت: این راهپیمایی سبب خواهد شد دنیا در رفتارش با نظام اسلامی تجدید نظر کند.


آیت الله خاتمی راهپیمایی های 22 بهمن و روز جهانی قدس را نماد سر زندگی، حضور و پایبندی ملت بر آرمان ها مقدس انقلاب اسلامی در طول این 34 سال دانست و افزود: راهپیمایی های هرساله نماد بیعت با نظام اسلامی و آرمان های امام(ره) و شهیدان است.


وی با اشاره به اهمیت بیشتر راهپیمایی امسال نسبت به سال های گذشته، گفت: ان شاءالله مردم عزیز ما در 22 بهمن افتخار دیگری را خواهند آفرید./928/ت302/ج

ارسال نظرات