۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۵۵۹۶۷
امام جمعه آمل:

ملت ایران در 22 بهمن پیوند خود با ولایت را اثبات خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که ملت ایران در 22 بهمن پیوند خود با ولایت را اثبات خواهد کرد، بیان داشت: خدا را شاکر هستیم که در رأس جامعه رهبری امام گونه قرار دارد که به بهترین نحو ممکن نقش آفرینی می کنند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل ظهر امروز در مراسم افتتاح بلوار سردار شهید احمد امین طبرسی و میدان شهدای ششم بهمن آمل با بیان این که در دوران گذشته کم تر دیده شد که مسؤولان به فکر مردم باشند و تلاشی در این راستا وجود نداشت، گفت: به برکت خون پاک شهدا و ایام الله دهه فجر توانستیم به دستاوردهای ارزنده ای دست یابیم که باید خداوند منان را به خاطر این لطف بزرگ سپاس گذار باشیم.

 

وی با اشاره به این که لیاقت مردم ایران اسلامی بیش از این است، بیان داشت: باید تلاش های و اقدامات همگان در راستای کسب رضایت مردم بوده و دغدغه های آنان برطرف شود.

 

امام جمعه آمل با بیان این که خدمت به مردم مهم ترین وظیفه مسؤولان نظام است، خاطرنشان کرد: خدمت شایسته به مردم سبب رستگاری شده و موجب رضایت حضرت حق می شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی فردا در صفوف به هم پیوسته راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان نشان خواهند داد که چگونه مردمی هستند، گفت: مردم بزرگ ایران اسلامی در این روز بزرگ به دشمنان نشان خواهند داد که تلاش های آنان تاثیری در اراده والای مردم نسبت به آرمان ها انقلاب اسلامی نخواهد داشت.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که مردم می دانند اسلام و این آب و خاک برای آنان است و هیچ گاه به دشمنان اجازه نقش آفرینی نخواهند داد، گفت: کام ما را با ولایت و محبت امام حسین(ع) گرفته اند.

 

وی با اشاره به این که شهدا و امام راحل هیچ وقت فراموش نخواهند شد و باید تلاش ارزنده ای در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وجود داشته باشد، گفت: فراموش شدن امام راحل و شهدای بزرگوار موجب فراموشی مکتب ما خواهد شد.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که ملت ایران در 22 بهمن پیوند خود با ولایت را اثبات خواهد کرد، بیان داشت: خدا را شاکر هستیم که در رأس جامعه رهبری امام گونه قرار دارد که به بهترین نحو ممکن نقش آفرینی می کنند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که دشمن حیران است که این ملت چگونه و با وجود مشکلات اراده ای والا دارد و هیچ گاه پیمان خود با انقلاب ترک نمی کند، خاطرنشان کرد: راهپیمایی با شکوه 22 بهمن باری دیگر موجب ناکامی تلاش های دشمنان خواهد شد./9501/پ202/ب

ارسال نظرات