۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۵۶۰۷۳
مدیر استانی حوزه علمیه مازندران:

راهپیمایی امروز تجلی میثاق ملت ایران اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن تجلی میثاق و نمایش وحدت ملی مردم ایران در جای جای وطن اسلامی است، گفت: ملت ولایت مدار کشورمان 34 سال است که ثابت کردند که تابع محض ولایت هستند.
حجت الاسلام طاهري، مدير حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر استانی حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، راهپیمایی امروز را نماد اتحاد، همبستگی و پیروی ملت از امام راحل دانست و گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسی خود پاسخی کوبنده به دشمنان نظام دادند.

 

وی با بیان این که 22 بهمن رکورد دار بهم ریختن نقشه های شوم استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی هر سال با حضور همه جانبه خود علاوه بر نمایش اقتدار و عظمت خود، دنیا را مبهوت وحدت و همدلی خود می کنند.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان نظام هر ساله با القاء این شبهه که مردم از نظام اسلامی فاصله گرفتند زمینه را برای تحرکات و اقدامات خصمانه جدید علیه کشورمان فراهم می کنند، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان امروز نیز نشان دادند که توطئه های دشمنان برای کمرنگ کردن حضور آنها بی تأثیر است.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن تجلی میثاق و نمایش وحدت ملی مردم ایران در جای جای وطن اسلامی است، ادامه داد: ملت ولایت مدار کشورمان 34 سال است که ثابت کردند که تابع محض ولایت هستند.

 

وی با بیان این که ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی امروز نیز ایستادگی و همدلی خود را در مقابل قدرت های زورگو به نمایش گذاشتند، ادامه داد: حضور پرشور و شوق مردم انقلابی ایران در راهپیمایی امروز، بهار بیداری و بصیرت امت خمینی (ره) بود.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت آزاده و همیشه در صحنه ایران اسلامی هر ساله با حضور خیره کننده حماسه میثاق با آرمان های نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند تصریح کرد: این ملت همواره در صحنه مختلف انقلاب پیشتاز بوده و هستند.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نظام اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بر این اقتدار افزوده است.

 

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و دیگر صحنه های دفاع از نظام، افزود: مردم ایران همواره و در طول سی و چهار سال از عمر پر برکت انقلاب، همیشه یاور نظام و رهبری بوده اند./950/پ202/ب

ارسال نظرات