۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۵۶۱۱۷
امام جمعه نکا:

حضور حماسی مردم جلوه ای از وحدت و همبستگی در برابر استکبار بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا با اشاره به این که ملت ایران در همه شرایط این انقلاب همراه و همگام با نظام و انقلاب حرکت ‌کرده‌اند و حضور‌ گسترده آنها نیز قابل پیش‌بینی بود، خاطر‌نشان کرد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال نیز جلوه ای از وحدت و همبستگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی بود.
امام جمعه نکاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن نکا در گفت و گو با خبرنگار رسا با بیان این که راهپیمایی بی نظیر و باشکوه 22 بهمن هر سال زمینه افول و نابودی کامل استکبار جهانی را فراهم می کند، گفت: آنچه در این سال ها موجب پیروزی و روند روبه رشد ایران اسلامی شده اتحاد و همبستگی در آحاد جامعه است.

 

وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی هر ساله در 22 بهمن با راهپیمایی دشمن شکن خود بر اعتبار و درخشش انقلاب می افزایند و برگ زرین دیگری بر اوراق پر افتخار نظام اضافه می کنند، ادامه داد: وحدت و اتحاد مهم ترین عامل در رشد و تعالی انقلاب است.

 

امام جمعه نکا، 22 بهمن را نمای عینی اعیاد بزرگ اسلام یعنی عید فطر، قربان و غدیر توصیف کرد و افزود: شیرینی ظفر بعد از طاغوت، قربانی کردن اسماعیل های این کشور در پای اراده ی الهی برای حکومت اسلامی و اتمام نعمت الهی برای تحقق جمهوری اسلامی جلوه آن اعیاد بزرگ است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی افزود: تلألو انوار الهی انقلاب مبارک ما در سرزمین های اسلامی از انفجار نوری بود که با آمدن امام عزیز و انقلاب اسلامی پدیدار گشته است و این مهم در سایه نیت خالصانه امام و جهاد مردم شریف ایران به دست آمده است.

 

امام جمعه نکا همچنین یادآور شد: حفظ انقلاب و گذشتن از موانعب که امروز جهان استکبار جلوی پیشرفت معجزه آسای انقلاب می گذارد را با توکل به خدا و تقوا میسر خواند و آرزو کرد تا انشالله این حکومت به انقلاب جهانیی امام زمان (عج) متصل شود.

 

وی با اشاره به این که ملت ایران اسلامی همواره در سی و چهار سال گذشته در همه صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی، حضوری حماسی داشتند و خواهند داشت، تصریح کرد: خروش ملت ایران بیعت مجددی با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه نکا با اشاره به این که ملت ایران در همه شرایط این انقلاب همراه و همگام با نظام و انقلاب حرکت ‌کرده‌اند و حضور‌ گسترده آنها نیز قابل پیش‌بینی بود، خاطر‌نشان کرد: حضور حماسی امروز ملت ایران در یوم الله 22 بهمن جلوه ای از وحدت و همبستگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی بود.

 

حجت الاسلام لائینی وحدت و همدلی را یکی از نیازهای مهم جامعه امروز دانست و تصریح کرد: آنچه در این سال ها سبب پیروزی و روند رو به رشد انقلاب اسلامی ایران شده است، همین اتحاد و همبستگی در بین آحاد جامعه است./950/پ202/ب

ارسال نظرات