۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۵۶۲۴۸
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

وحدت و همدلی مهمترین پیام راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران وحدت و همدلی را مهمترین پیام راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: مرد ولایت‌مدار ایران اسلامی بار دیگر با این حضور عظیم خود، اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان نشان دادند.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به حضور با بصیرت ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال گفت: این حضور مردم نشانگر اتحاد و انسجام ملت به دشمنان بود.

 

وی با بیان این که حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن همه نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد، افزود: حماسه 22 بهمن ملت ایران ثابت کرد که مردم ایران اسلامی در کنار مسؤولان عاشق ولایت هستند.

 

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران وحدت و همدلی را مهم‌ترین پیام راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: مرد ولایت‌مدار ایران اسلامی بار دیگر با این حضور عظیم خود، اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان نشان دادند.

 

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی در سی سال گذشته همواره ولایت‌مداری خود را به جهانیان نشان دادند، تصریح کرد: حماسه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جلوه‌ای از ولایت‌مداری و پایبندی به آرمان‌های انقلاب از سوی ملت ایران بود.

 

حجت الاسلام علیزاده با تأکید بر ضرورت وحدت در بین اقشار مختلف جامعه تصریح کرد: دشمنان اسلام می خواهند نیروهای انقلابی را از صحنه خارج کنند و در تلاش هستند‌ با متفرق کردن ما وحدت کلمه را از بین ببرند.

 

وی ادامه داد: هر موقع لازم باشد این قدرت نرم الهی به دفاع از انقلاب و باورهای اسلامی به حرکت در آمده و حافظ انقلاب و نظام خواهد بود.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه مازندران تصریح کرد: انقلاب اسلامی با عنایت الهی روز به روز قوی تر از گذشته در سایه حمایت ملت بر عزت و شرفش افزوده می‌شود.

 

حجت الاسلام علیزاده 22 بهمن را رفراندوم سالانه انقلاب نامید و تصریح کرد: حضور مردم، این انقلاب را بیمه و قلب امام عصر (عج) را خشنود کرده است و برای انسان‌های آزاده دنیا نیز تبدیل به یک الگو شده است.

 

وی ملت‌های خاورمیانه را باهوش و دارای سابقه تاریخی ذکر کرد و گفت: کشوهایی مانند آمریکا و اروپا نمی‌توانند آرامش در منطقه را برتابند و سیاست آنها ضعف مردم این منطقه است.

 

حجت الاسلام علیزاده افزود: دشمنان نظام اسلامی از این بیداری اسلامی عصبانی هستند و همه تلاش خود را برای ایجاد اختلاف و تفرقه میان ملت های مسلمان منطقه به کار گرفته اند و تنها گوشه ای از این دشمنی ها را در طول 32 سال از عمر پر برکت نظام اسلامی شاهد هستیم.

 

وی تأکید کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در طول بیش از سی سال گذشته با اتکاء به خدا و با وحدت و نیز در زیر سایه رهبری امام فقید خواهان ارزش هایی شدند که مدت ها بود از آن دور بودند.

 

مدیر کل اوقاف مازندران اظهار داشت: در مدت 32 سال گذشته با وجود کارشکنی‌ها و مخالفت‌های دشمنان قسم خورده انقلاب، مردم نه تنها ذره‌ای از اصول و تفکرات امام (ره) دست بر نداشتند و عقب‌نشینی نکردند بلکه در تمام صحنه‌ها در هر جا که نیاز بود حضور یافتند./950/د101/ب

ارسال نظرات