۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۵۶۳۶۱
نماینده مردم قم:

خدمت به مردم جز با وحدت به دست نمی‌آید

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حضور گسترده مردم قم در راهپیمایی 22 بهمن را با شکوه‌تر از سال‌های گذشته توصیف کرد و توجه به بیانات مقام معظم رهبری توسط مسؤولان را یکی از پیام‌های مهم این حضور خواند.
خدمت به مردم جز با وحدت به دست نمی‌آید

احمد امیر آبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، مردم را صاحبان اصلی انقلاب خواند و گفت: ملت ایران با حضور با شکوه خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و در صدر آنها آمریکا زدند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی فشارها و تهدیدهای دشمنان نظام را در عزم و اراده ملت در دفاع از انقلاب، ولایت و ارزش ها بی‌فایده دانست و اظهار داشت: در این روز باشکوه مردم عهد و پیمان خود با ولایت و رهبری را دوباره به منصه ظهور گذاشته و حمایت خود را از نظام اعلام کردند.

نماینده مردم قم در ادامه راهپیمایی یک‌شنبه را با شکوه‌تر از سال‌های پیش توصیف کرد و ابراز داشت: چنین حضوری در شهر مقدس قم مثال زدنی بود و می‌توان گفت این حرکت در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد شد؛ مردم با وجود مشکلات فراوانی چون گرانی و فشارهای اقتصادی نشان دادند که دست از انقلاب و نظام بر نداشته و همچنان در این مسیر حرکت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اختلافات موجود میان مسؤولان، وحدت و همدلی را یکی از پیام‌های راهپیمایی 22 بهمن خواند و ابراز داشت: مردم راه شان را که همان دفاع از ارزش‌ها و نظام است انتخاب کرده و از آن با تمام وجود دفاع می‌کنند. 

امیر آبادی در پایان افزود: مسؤولان وظیفه سنگینی بر دوش دارند و باید بیش از پیش به فکر مردم باشند و این مهم جز با وحدت، همدلی و ترک اختلاف افکنی‌ها به دست نمی‌آید، افزون بر این تأکید بر توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری را نیز می‌توان به عنوان پیام دیگر این حضور برشمرد زیرا مردم با احدی عقد اخوت نبسته‌اند./908/ت302/ج

ارسال نظرات