۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۵۷۰۱۸
استاد حوزه و دانشگاه:

تقابل ملت با نظام اسلامی مهمترین هدف آمریکا است

خبرگزار رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: آمریکا و متحدانش با طراحی و اجرای نقشه و توطئه های خود علیه ملت ایران خواستار جدایی مردم از نظام جمهوری اسلامی هستند.
حجت الاسلام شکرالله سليماني امام جمعه شوشتر

حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه شوشتر و استاد حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که هدف آمریکا از مذاکره با ایران ایجاد انزاوی سیاسی و اجتماعی علیه نظام اسلامی است، گفت: آمریکا اگر خواستار مذاکره با ایران است باید شکست خود را در طرح خاورمیانه بپذیرد؛ چرا که در برهه کنونی شاهد بیداری اسلامی عظیمی در منطقه هستیم.

وی با اشاره به این که آمریکا خواستار ایجاد ناامنی اجتماعی، سیاسی و عقیدتی در کشور های اسلامی است، اظهار داشت: آمریکا با تشکیل گروه و احزاب مختلف در کشور های اسلامی دین اسلام و مذهب تشیع را مورد تهاجم قرار داده است.

استاد حوزه علمیه خوزستان با بیان این که آمریکا با تبلیغاتی گسترده می خواهد این را به جهان بفهماند که کشور ایران پذیرای مذاکره با وی نیست گفت: با توجه با بیانات حکیمانه رهبر انقلاب مذاکره با آمریکا هیچ سودی برای ملت ایران نخواهد داشت؛ چرا که این پیشنهاد عاری از هرگونه قوانین بین المللی است.

حجت الاسلام سلیمانی با تأکید بر این که بعضی ها مذاکره با آمریکا را نقطه رهایی ملت از بند تحریم و فشار های مختلف تعبیر می کنند خاطرنشان ساخت: به یقین اگر مذاکره با آمریکا صورت گیرد به ضرر موافقان با این مقوله تمام می شود.

امام جمعه شوشتر تصریح کرد: از زمانی که پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکا به کشورمان ابلاغ شد، سبب ایجاد اختلاف بین صاحب نظران و شخصیت های سیاسی شده است و به یقین این همان هدف پنهان نظام سلطه خواهد بود.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه سخنانش به وظیفه دولتمردان کشورمان در قبال نفی مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: پیروی از سخنان رهبری مهم ترین مصداقی است که مسؤولان باید برای مقابله با این توطئه جدید به آن عمل کنند.

وی با اشاره به فرمایشی از امام خمینی(ره) مبنی بر این که ملت ایران به هیچ کشور و حکومتی اجازه نمی دهد که آرمان های اسلامی خویش را مورد تعرض قرار دهد تأکید کرد: ملت نظام جمهوری اسلامی به اندازه کافی بصیرت و هوش سیاسی برای مقابله با توطئه و تهدید های مختلف را دارد.

رسانه های پشته پرده مذاکره با آمریکا را برای مردم تبیین کنند

حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که رسانه ها مهم ترین مرجع اقشار مردم است افزود: رسانه ها با کشف و انتشار حقایق موجود پیرامون مذاکره با آمریکا می توانند گام مؤثری برای نفی این مقوله داشته باشند.

امام جمعه شوشتر با اشاره به این که در یک نظر سنجی کارشناسی پیرامون ادامه فعالیت تأسیسات هسته ای در ایران اظهار داشت: اخیرا یک رسانه خارجی اقدام به نظر سنجی پیرامون ادامه فعالیت هسته ای در کشور کرده که خوشبختانه اکثر نظرات موافق این موقوله بوده اند و این نشان از بصیرت ملت ایران است.

وی تأکید کرد: تبیین رهنمود های رهبر معظم انقلاب برای ملت سبب ایجاد روحیه فکری و عقلانی می شود؛ چرا که هدف استکبار از توطئه ها جدا ساختن مردم از نظام اسلامی است./9458/پ202/ب

ارسال نظرات