۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۵۷۴۷۹
ائتلاف 14 فوریه بحرین:

انقلاب بحرین برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ ائتلاف 14 فوریه بحرین طی بیانیه ای با تاکید بر ادامه مقاومت تا پیروزی نهایی بر الگوپذیری انقلاب این کشور از انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) تاکید کرد.
جنبش ياران انقلاب 14 فوريه بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ائتلاف 14 فوریه بحرین، روز گذشته در بیانیه‎ای با اشاره به حضور پرشور مردم فداکار بحرین در تظاهرات دومین سالگرد آغاز انقلاب این کشور خاطر نشان کرد: مردم انقلابی بحرین در پاسخ به درخواست احزاب معارض بحرینی به خیابان‌ها ریختند تا ثابت کنند همواره به راهشان ادامه و هرگز از مواضع انقلاب خود عقب نشینی نخواهد کرد.

 

در این بیانیه همچنین آمده است: ملت بحرین از آغاز انقلاب علاوه بر زندانی‌های بی‌شمار و افراد زیادی که به دلیل مشارکت در راهپیمایی‌ها از کاربی‌کار شده‎اند، تاکنون بیش از 120 شهید و هزاران زخمی تقدیم انقلاب کرده است.

 

ائتلاف 14 فوریه با اشاره به تلاش‌های 60 ساله ملت بحرین در راستای اصلاحات بیان داشت: بحرینی‎ها هرگز ظلم‌ و جنایت‌هایی که از سوی نظام آل‎خلیفه بر آنان روا داشته شده است را فراموش نخواهد کرد و به هیچ  وجه حاضر به گفت‌وگو  با این نظام جنایتکار نخواهد بود چرا که رژیم آل‎خلیفه با این گفت‌وگوها به دنبال سرپوش بر جنایت‌هایش علیه ملت مظلوم بحرین است.

 

این ائتلاف انقلابی افزود: انقلاب بحرین برگرفته از انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) است. این عالم بزرگ با وجود حبس و تبعید به راه خود ادامه داد تا این که انقلاب را به پیروزی برساند.

 

این ائتلاف همچنین اظهار داشت: احتکار حکومت و نظام سیاسی از سوی آل‎خلیفه علت همه مشکلات است و به این دلیل، گفت‌وگو به هیچ وجه از راهکارهای ما نخواهد بود. راهپیمایی‌های جوانان ما در دومین سالگرد انقلاب بحرین نشان داد این ملت نه تنها حاضر به گفت‌وگو با این رژیم نیست بلکه تا زمان سرنگونی نظام آل‎خلیفه از پا نمی‌نشیند.

 

ائتلاف 14 فوریه در این بیانیه بر لزوم توجه به شعار علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد و اظهار داشت که آل‎خلیفه با حمایت این نظام‎های فاسد و جنایتکار به سرکوب مردم پرداخته و همچمنان در قدرت است.

 

انقلابیان بحرینی با اشاره به نخ نما شدن حیله گری‌های نظام آل‎خلیفه برای فریب ملت با بصیرت بحرین، افزودند: درگیری‌های موجود در بحرین، نبردی بین ملت مظلومی است که به دنبال احقاق حقوق خود می‎گردد با نظامی مستبد است که می‎خواهد به سلطه ادامه ‌دهد و تمام تلاش مردم انقلابی برای رهایی از ظلم و ستم این رژیم است.

 

این ائتلاف معارض آل‎خلیفه در بخش پایانی با تاکید بر ادامه مقاومت ملت بحرین تا پیروزی کامل، خاطر نشان کرد: ملت بحرین تا زمان رهایی از اشغالگری نیروهای سعودی و نیروهای سپر جزیره، پایان تسلط کشورهای استکباری بر بحرین و نابودی پایگاه نظامی آمریکا در خاک این کشور به اعتراضات خود ادامه خواهد داد./980/ب901/د

ارسال نظرات