۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۶۰۷۲۹
حجت الاسلام ابوترابی:

حفاظت از کیان ولایت فقیه سعادت نظام اسلامی را تضمین می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که حفاظت از کیان ولایت فقیه سعادت نظام اسلامی را در بر خواهد داشت، گفت: ولی فقیه با تدابیری عالمانه نظام اسلامی را از هر گونه تهدیدی مصون می‌دارد.
حجت الاسلام ابوترابي فرد، نايب رييس مجلس شوراي اسلامي

 

حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به جانفشانی های شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدا با شهادت خود عزت و شرف را برای نظام و ملت اسلامی به ارمغان آوردند.

وی با تأکید بر این که هر ساله خیل عظیم جمعیت از سراسر کشور برای زیارت و بازدید از مناطق عملیاتی به جنوب کشور سفر می کنند، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در مناطق هشت سال دفاع مقدس نشان از ارادت آنان به شهدا است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش با بیان این که استان خوزستان نماد همه زیبایی‌ها است، تصریح کرد: در میان زیبایی های مختلف این استان شهدای پرافتخار زیبایی و جلای خاصی دارند.

حجت الاسلام ابوترابی همچنین، بیان داشت: باید استان خوزستان در پاسداشت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا پیشگام باشد؛ چرا که مرکز پشتیبانی از اسلام در دوران دفاع مقدس بوده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی به حضور مؤثر شهید مصطفی چمران در جبهه‌های جنگ اشاره و تأکید کرد: شهید چمران استاد مدرسه تربیت رزمندگان در استان خوزستان بود که به یقین بیشتر مناطق استراتژیک کشورمان با اندیشه های این دانشمند از چنگ دشمن آزاد شد.

وی افزود: شخصیت هایی مانند، شهیدان علی هاشمی، اسماعیل دقایقی، ابراهیم همت و دیگر رزمندگان، شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس تربیت شده مدارس شهادت بوده اند.

حجت الاسلام ابوترابی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره ضرورت پیروی از ولایت فقیه خاطرنشان ساخت: در برهه کنونی تبعیت از دستورات ولایت فقیه در گرو عمل و اجرایی ساختن آن‌ها است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که حفاظت از کیان ولایت فقیه سعادت نظام اسلامی را در بر خواهد داشت، گفت: ولی فقیه با تدابیری عالمانه نظام اسلامی را از هر گونه تهدیدی مصون می‌دارد.

حجت الاسلام ابوترابی در پایان تصریح کرد: تمامی مردم خوزستان از ابتدای دوران دفاع مقدس تا پایان هشت سال جنگ، رزمندگان نظام اسلامی بودند./9458/ت302/س

 

 

ارسال نظرات