۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۶۱۰۹۵
مدیرعامل مؤسسه تدبر در کلام وحی خبر داد؛

برگزاری سه دوره تربیت مربی تدبر در قرآن در قم

خبرگزاری رسا - مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت از برگزاری سه دوره تربیت مربی تدبر در قرآن در قم خبر داد.
سازمان تبليغات
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، مهدی صبوحی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت با اشاره به برگزاری طرح ملی آموزش عمومی تدبر در قرآن کریم، گفت: مخاطبان این بخش کسانی هستند که با قرائت و مفاهیم قرآن آشنا هستند و این دوره در ایجاد شناخت، علاقه و توانمندی لازم مخاطبان تأثیرگذار است.
وی خاطرنشان کرد: طرح متمرکز پرورش استاد تدبر در قرآن از دیگر دوره‌های مؤسسه تدبر در کلام وحی بوده و برای متقاضیان این دوره حداقل دارا بودن سطح دو حوزه الزامی است.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی مؤسسه گفت: پژوهشگران این مؤسسه در حال آماده‌سازی مجموعه کامل تدبر در 24 جلد، مجموعه آموزشی تدبر در 16 جلد، تدبر قرآن بر اساس المیزان در چهار جلد و دیگر مجموعه‌ها هستند.
صبوحی عنوان داشت: این مؤسسه در نظر دارد برای پیشبرد بهتر اهداف خود کارگروه‌های ادبیات، منطق، اصول، روش تدبر تربیتی و موضوعی در قرآن و سیره و سنت را تشکیل دهد.
وی با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی تفسیر و تدبر گفت: این دوره ویژه متقاضیان مؤسسات، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، مساجد، حسینیه‌ها، هیأت‌ها، ادارات و نهادها برگزار می‌شود.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خاطرنشان کرد: کسانی که سطح دو حوزه یا کارشناسی رشته‌های مرتبط با قرآن را به پایان رسانده باشند و در آزمون و مصاحبه ورودی امتیاز لازم را به دست آورند می‌توانند در این دوره شرکت کنند.
وی اظهار داشت: تاکنون این مؤسسه سه دوره تربیت مربی تدبر در قرآن را در قم برگزار کرده که پس از آزمون در هر دوره 50 نفر پذیرفته شدند.
صبوحی ادامه داد: اکنون دوره سوم تربیت مربی تفسیر و تدبر قرآن در حال برگزاری است و تا اوایل تیر ماه ادامه دارد./907/د102/پ
ارسال نظرات