۲۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۱۶۱۴۸۵
حجت الاسلام و المسلمین نکونام:

افراد کارآمد در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا کاندیدا شوند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که افراد اصلح و توانمند در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند، گفت: افراد تلاش کنند تا رقابت انتخاباتی همراه با رفاقت، صمیمیت و دوستی باشد و زمینه رودر رویی و کینه‌توزی را سبب نشوند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، گفت: افرادی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: انتخاب افراد تونمند در اداره امور شهری و روستایی سبب آبادانی، پیشرفت و توسعه مناطق استان می شود.

وی تصریح کرد: افراد تلاش کنند تا رقابت انتخاباتی همراه با رفاقت، صمیمیت و دوستی باشد و زمینه رودر رویی و کینه‌توزی را سبب نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات همزمان ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها را خواستار شد و به رعایت اصول اخلاقی انتخابات به دور از هرگونه تخریب تأکید کرد.

امام جمعه شهرکرد همچنین با تسلیت به بازماندگان زلزله بوشهر، این واقعه را بسیار تأسف آور دانست و گفت: این حادثه تلخ، آزمونی الهی است و مردم با ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی یاری گر زلزله زدگان باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره و با تسلیت ایام فاطمیه بر شناخت دقیق سیره عملی این بانوی بزرگوار اسلام تأکید کرد.

استاد حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با تشریح چهار سیره زندگی حضرت فاطمه(س)، افزود: سیره عبادی، سیاسی، خانوادگی و اجتماعی از مهم ترین سیره‌های زندگی آن بزرگوار است که الگوگیری از آن می تواند ما را به اوج درجه کمال و سعادت برساند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در ادامه به فرارسیدن 29 فروردین، سالروز تأسیس ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ارتش همواره پشتیبان و مدافع دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه شرایط بوده و ضامن آرامش و آسایش ملت ایران است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر ضرورت توجه به سلامت افراد در جامعه گفت: با این که مسؤولان با توسعه زیر ساخت های بهداشتی، درمانی به ویژه در مناطق محروم گام موثری در ارتقاء شاخص های سلامت برداشته اند اما همچنان لازم است به مقوله سلامت مردم بیشتر توجه شود./9457/پ203/س

ارسال نظرات