۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۶۱۵۸۴
حجت الاسلام حاج صادقی:

تداوم نهضت فاطمی یگانه عامل تداوم انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این‌که انقلاب اسلامی بسترساز ظهور حضرت مهدی(عج) است گفت: یگانه عامل تداوم انقلاب اسلامی را می‌توان در تداوم نهضت فاطمی دانست زیرا که مردم ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ و اندیشه فاطمی یاد گرفته‌اند که ولایت را تنها نگذارند.
حجت الاسلام عبدالله حاج صادقي

حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، صبح امروز شنبه 24 فروردین‌ماه در آیین عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) در جمع پرسنل ستاد فرماندهی کل سپاه با اشاره به ابعاد و ویژگی‌های ممتاز این بزرگوار اظهار داشت: ام ابیها یعنی تربیت کننده پدر، و حضرت فاطمه(س) کسی بود که همیشه رسول خدا(ص) با دیدن او شاد می‌شد.
وی افزود: توجه ویژه به ابعاد و شاخصه‌های ممتاز حضرت فاطمه الزهرا (س) ما را به سمت درک راز الگوشدن ایشان برای تمامی عالم می‌برد، چرا که حضرت فاطمه(س) حجت خدا بر معصومین عالم است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به حوادث تاریخی صدر اسلام تصریح کرد: نقطه تمایز اندیشه فاطمی در برابر اندیشه خواص و عامه مردم در دوران پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) را می‌توان در ولایتمداری و توجه به حاکمیت الهی دانست.
وی ادامه داد: دختر رسول خدا(ص) اسلام منهای ولایت را دین نمی‌دانستند و در هنگامه ایجاد مخاطره برای اسلام، حفظ حریم و در امان ماندن جان برایشان معنا و مفهومی نداشت.
حجت الاسلام حاج صادقی با بیان وجه تشابه دشمنان صدر اسلام با دشمنان حال حاضر خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام همیشه در پی بی‌خطر کردن اسلام بودند و تحقق این امر را تنها در دوری از ولایت و انحراف از مسیر اسلام واقعی می‌دانند.
وی ادامه داد: هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و همچنین بصیرت نخستین درس مکتب و اندیشه فاطمی است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر لزوم هوشیاری و بصیرت در برابر شعارهای عوام فریبانه دشمنان اسلام گفت: با قاطعیت می‌توانیم بگوییم انقلاب اسلامی بسترساز ظهور حضرت مهدی (عج) است.
وی افزود: انجام این مسؤولیت مهم، بصیرت و مقاومت فاطمی را می‌طلبد و لذا محور بصیرت فاطمی نیز در ولایتمداری خلاصه می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی در تشریح علل و عوامل بقای انقلاب اسلامی اظهار داشت: یگانه عامل تداوم انقلاب اسلامی را می‌توان در تداوم نهضت فاطمی دانست زیرا که مردم ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ و اندیشه فاطمی یاد گرفته‌اند که ولایت را تنها نگذارند.
وی با تشریح وظایف ذاتی پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ولایتمداری و بصیرت افزائی فاطمی از وظایف ذاتی پاسداران در دفاع از انقلاب اسلامی است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به حماسه مردمی 9 دی سال 88 خاطر نشان کرد: بدترین نوع فتنه این است که کارگردانی ماجرا توسط دشمنان انقلاب باشد و برخی عناصر در داخل کشور به هنرنمایی در این زمینه بپردازند و لذا هوشیاری همگان را در این مورد می‌طلبد.
وی افزود: متاسفانه برخی از افراد در فتنه سال 88 با غفلت و کوتاهی در امور مربوطه به هنرنمایی در این فتنه پرداختند و دل رهبر انقلاب را رنجاندند.
حجت الاسلام حاج صادقی با تاکید بر عدم حمایت سپاه از شخص، حزب و یا گروهی خاص در انتخابات‌های آتی گفت: فعالیت سیاسی در حیطه وظایف اصلی سپاه است و سپاه در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از همه سیاسی‌تر و با استقامت‌تر است.
وی ادامه داد: سپاه هیچ‌گاه هزینه کسی نمی‌شود اما در موضع‌گیری‌های سیاسی همواره فعال وارد صحنه عمل می‌شود چرا که موضع گیری سیاسی را از عوامل اصلی دین‌داری می‌داند./959/د102/ص

ارسال نظرات