۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۶۲۴۷۱
امروز انجام شد؛

دیدار حجت الاسلام ابوترابی فرد با آیت الله نوری همدانی

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار حجت الاسلام ابوترابی بار دیگر بر وحدت اصول گرایان بر روی یک کاندیدای مشخص تأکید کرد.
حجت الاسلام ابوترابي فرد، نايب رييس مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم پیش از ظهر امروز با حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.


در این دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی بار دیگر بر انتخاب یک کاندیدا از سوی اصولگرایان تأکید کرد و اظهار داشت: ائتلاف های متعددی تشکیل شده است که همگی می گویند بنا داریم از بین خود یک نفر را انتخاب کنیم؛ بنده پیشنهاد می کنم نهایتا این افراد نیز با یکدیگر توافق و از بین خود یک فرد را معرفی کنند.


وی افزود: تشتت و تعدد کاندیداها موجب سرگردانی مردم می شود؛ نگاه مردم به خواص است بنابراین شما باید برای حضور حداکثری و خلق حماسه سیاسی زمینه سازی کنید.


حجت الاسلام ابوترابی نیز ضمن تأیید این مطلب، گفت: بنا داریم دقیقا در مسیر تحقق این فرمایش شما انجام وظیفه کنیم.

 

وی در ادامه به سوابق خود و مسؤولیت هایی که به عهده داشته است اشاره کرد و ابراز داشت: همه تلاش ما این است که زمینه استفاده از ظرفیت های موجود را فراهم کنیم و در این راستا از رهنمود های مرجعیت، فرهنگ دینی و حضور مؤثر نیروهای صالح و انقلابی نهایت بهره مندی را داشته باشیم./928/پ203/ج

ارسال نظرات