۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۱۶۲۹۳۹

برگزاری کارگاه‌های مشاوره برای 370 طلبه یاسوجی

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در طرح کارگاه‌های مشاوره‌ای220 طلبه از شهر یاسوج و 150 طلبه از شهرستان‌های گچساران و دهدشت مشاوره‌های لازم را فرا می‌گیرند.
معاونت تهذيب حوزه هاي علميه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حجت‌الاسلام موسوی اطهر، معاون تهذیب حوزه‌ علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کارگاه‌های مشاوره برای 370 طلبه یاسوجی خبر داد و گفت: یکی از  برنامه‌هایی که با اهداف معاونت تهذیب برگزار شده و از ضروریات طلاب مدارس علمیه است مسأله مشاوره در موضوعات مختلف است.

وی افزود : در همین راستا یکی از برنامه‌هایی که هم اکنون در حال برگزاری است، برگزاری دوره‌های مشاوره برای طلاب این استان است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که کارگاه‌های مشاوره حوزه علمیه این استان از اول اردیبهشت ماه آغاز شده است، اظهار داشت: این کارگاه‌ها به مدت سه روز در تمام مدارس علمیه این استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی اطهر تصریح کرد: در این کارگاه‌ها که در تمامی مدارس علمیه و در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود در مباحثی چون تحصیل، مدیریت خانواده ، ازدواج و زندگی فردی به طلاب مشاوره ارایه می‌شود.

وی با اشاره به این‌که هر کدام از این کارگاه‌ها حداقل شش ساعت است، بیان داشت: در این طرح 220 طلبه از شهر یاسوج و 150 طلبه از شهرستان‌های گچساران و دهدشت مشاوره‌های لازم را فرا خواهند گرفت./993/د102/پ

ارسال نظرات