۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۶۳۷۱۶

طرفداران رضا پهلوی مجمع جدید تشکیل می دهند

خبرگزاری رسا _ شماری از ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی که خواستار سرنگونی نظام سیاسی حاکم بر ایران و تعیین نوع حکومت آینده در انتخاباتی آزاد هستند، در پاریس جلسه ای تشکیل داده اند.
طرفداران رضا پهلوي مجمعه جديد تشکيل مي دهند

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه بی بی سی در خبری گفت: شماری از ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی که خواستار سرنگونی نظام سیاسی حاکم بر ایران و تعیین نوع حکومت آینده در انتخاباتی آزاد هستند، در پاریس جبسه ای تشکیل داده اند تا یک نهاد سیاسی جدید به نام شورای ملی ایران را تشکیل دهند.
تحلیلگر بی بی سی در ادامه افزود: برگزار کنندگان این نشست، که خودشان را مجمع مؤسس شورای ملی می دانند  عمدتا افراد هوادار نقش پررنگ رضا پهلوی هستند که بر ضرورت انتخابات آزاد در ایران تأکید دارند.


این تحلیلگر سپس گفت: تشکل یا گروه سیاسی صاحب نامی در بین افراد حاضر در این جلسه و یا امضاء کنندگان وجود ندارند و شرکت کنندگان، عمدتا شهروندانی هستند که بیشتر گرایشهای سیاسی معطوف به رضا پهلوی را دارند.
گفتنی است، اختلاف های اساسی که بین گروه های مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، لذا، سبب شده است تا در چنین جلساتی این گروه ها به هیچ وجه دور هم جمع نشوند./1415/9161/خ

ارسال نظرات