۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۶۴۱۲۵
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

تبعیت از ولی فقیه نقطه عطف کارآمدی نظام دینی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ارومیه با تاکید بر ضرورت توجه به اخلاق انتخاباتی، گفت: کاندیداهای انتخاباتی در رقابت‌های خود برای حضور در عرصه سیاسی کشور باید مصداق آیه اطیعوا الله و اطعیوا الرسول باشند.
حجت الاسلام و المسلمين حسني امام جمعه اروميه

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: کاندیداهای انتخاباتی در یک نظام دینی در رقابت های خود برای حضور در عرصه سیاسی کشور باید مصداق بارزی از اطاعت رهبری باشند.

 

وی با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات برای مایوس کردن دشمنان انقلاب، حضور در انتخابات یک تکلیف همگانی دانست.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسنی گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق های رای بار دیگر با آرمان های انقلاب و رهبری بیعت می کنند.

 

 امام جمعه ارومیه با اشاره به ضرورت توجه به اخلاق انتخاباتی، گفت: کاندیداهای انتخاباتی در رقابت‌های خود برای حضور در عرصه سیاسی کشور باید مصداق آیه اطیعوا الله و اطعیوا الرسول باشند.

 

امام جمعه ارومیه، همچنین نقش بصیرت دهی جامعه قرآنی به عموم مردم را مهم ارزیابی کرد و افزود: قرآن معجزه جاوید پیامبر گرامی اسلام و راهبر انسان در تمامی زمینه ها است و شایسته است جامعه دینی در امور مختلف خود از جمله اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تابع محض کلام وحی و سیره نبوی باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسنی در ادامه با اشاره به نقش بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی، بسیج را زیربنای اقتصاد دانست و خاطرنشان کرد: بسیج با تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری باید تا جایی که شرایط زمانی و مصلحت جامعه اقتضا می کند در تحقق اقتصاد مقاومتی کوشا باشد.

 

وی ادامه داد: تحقق حماسه اقتصادی و کسب رضایت مقام عظمای ولایت باید چشم انداز اصلی بسیج در تعالی و پیشرفت همه جانبه کشور باشد.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پایان عامل اصلی توفیق و کارآمدی نظام دینی را در تبعیت از ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: مولفه های حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در سال جاری تنها در سایه عمل به فرامین رهبری و تبعیت از مقام ولایت فقیه تحقق عینی و عملی خواهد یافت./936/ت302/ج


ارسال نظرات