۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۶۴۱۴۰
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

تفرقه بزرگترین خیانت در خلق حماسه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر تأکید کرد: در آستانه انتخابات دامن زدن به هرگونه اختلاف، تنش و تشنج در جامعه خیانت به مردم و خون شهدا است.
حجت الاسلام كاملي فر نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز در جمع طلاب و روحانیان بسیجی پایگاه های مقاومت مدارس علمیه اردبیل اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی از بدو پیروزی انقلاب به دنبال براندازی نظام ولایی و خدشه در اراده ملی مردم ایران بودند که از حربه های مختلفی برای تحقق این هدف استفاده کردند.


وی ترور نخبگان دینی و سیاسی، تحمیل 8 سال جنگ، تحریم های اقتصادی، فشارهای سیاسی، تهدیدهای نظامی، ناتوی فرهنگی، جنگ روانی و راه اندازی فتنه های داخلی را از جمله توطئه‌های دشمن در طول سه دهه گذشته برشمرد و گفت: در تمامی این عرصه ها استکبار شکست سختی متحمل شده است، از این رو به دنبال اهداف سیاسی از رهاورد تحریم های اقتصادی است.


حجت الاسلام کاملی فر با بیان این‌که غرب ماه هاست پروژه انتخابات ریاست جمهوری ایران را بررسی می کند، خاطرنشان کرد: هدف اصلی آنها این بود که با اعمال شدیدترین تحریم های اقتصادی و تزلزل در بازارهای داخلی نارضایتی عمومی علیه نظام ایجاد کنند تا شاید بتوانند ملت ما را نسبت به انقلاب بدبین کند در حالی که ملت خط بطلاتی بر این محاسبه دشمن در راهپیمایی 22 بهمن کشیدند.


نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با تأکید بر این‌که ملت ایران در 24 خرداد پاسخی دندان‌شکن دیگری به دشمنان نظام خواهند داد، افزود: آنچه مسلم است ملت ایران حماسه 22 بهمن سال گذشته را در 24 خرداد امسال با حضورشان تکمیل می‌کنند و به دشمنان ثابت خواهند کرد که این ملت هرگز حمایت خود را از نظام و ولایت قطع نمی‌کنند.


وی همچنین بر همت دولت در رفع آثار تحریم های اقتصادی دشمن تأکید کرد و گفت: بهتر است دولت به جای توجه به امور حاشیه‌ساز  و وحدت‌شکن، به دنبال رفع دغدغه های معیشتی مردم و مطالبات رهبری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باشد، در آستانه انتخابات دامن زدن به هرگونه اختلاف، تنش و تشنج در جامعه پسندیده نیست.


حجت الاسلام کاملی فر وحدت‌شکنان را خائنان به ملت و خون شهدا دانست و تصریح کرد: رهبری بارها تأکید کرده اند که دامن زدن به اختلافات و نارضایتی در بین مردم بزرگترین خیانت به شمار می‌آید، به عبارت دیگر خلق حماسه سیاسی و اقتصادی نیازمند فضای آرام و کم‌تنش است، اختلاف‌افکنی بزرگترین خیانت در خلق حماسه است.


نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری خواستار الگوپذیری طلاب و روحانیان از آن معلم اخلاق و متفکر دینی شد و گفت: امروز جامعه اسلامی نیازمند علمایی عامل، فاضل، مهذب، اندیشمند، متفکر و ولایت‌مدار همچون شخصیت عالی استاد مطهری است./9352/پ202/ب

ارسال نظرات