۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۶۶۵۴۷
رییس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان:

رژیم صهیونیستی تنها بخشی از پروژه استعماری آمریکا در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان آمریکا را مالک پروژه‌های تخریب و کشتار در منطقه دانست و تاکید کرد که رژیم اشغالگر تنها بخشی از این پروژه است.
سيد ابراهيم امين السيد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ابراهیم امین السید، رییس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان روز گذشته در مراسمی در منطقه بقاع تاکید کرد که مقاومت در لبنان هرگز پیروزی را علیه یکی از گروه ها یا طایفه‌ها یا مذاهب لبنانی به دست نیاورده است، بلکه پیروزی‌های این حزب پیروزی برای هر لبنانی و عرب زبان و انسان شریف در این جهان است.

 

وی خطاب به14 مارس، حزب مخالف با حزب‌الله لبنان گفت: ما نمی‌خواهیم شما دشمن ما باشید، بلکه  می‌خواهیم شما برادران و پشتیبان ما باشید و پشتیبان مقاومت در لبنان باشید.

 

این مقام ارشد حزب الله خاطر نشان ساخت: اتفاقاتی که در سوریه و  فلسطین و لبنان روی می‌دهد، نشان می‌دهد که پروژه ای بزرگ در منطقه وجود دارد، این در حالی است که برخی در لبنان به علت یک کرسی یا منصب وزارتی با دیگران دشمنی می کنند.

 

وی ادامه داد: آمریکا می‌خواهد همه به جان هم بیفتند، مهم این است که کسی با رژیم صهیونیستی نجنگد، مهم این است که آنها سلاح وارد سوریه کنند و مهم این است که هیچ گلوله ای علیه اسراییل شلیک نشود.

 

امین السید ادامه داد: اسراییل دشمن استراتژیک است اما نبرد اصلی با متولی آن یعنی آمریکاست که درصدد تسلط بر منطقه و ثروت‌ها و اقتصاد و سیاست‌ها و تصمیمات آن است.


وی افزود: صاحب اصلی این پروژه آمریکاست و اسرائیل تنها بخشی از این پروژه است. اما هدف ما این است که منطقه در سیاستگذاری ها و اقتصاد و امنیت و نفت و ارتباطات خود آزاد باشد./983/ب102/د

ارسال نظرات