۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۶۶۸۶۵

شصتمین شماره ندای رسا به انتشار رسید

خبرگزاری رسا ـ شصتمین شماره هفته نامه تحلیلی اطلاع رسانی ندای رسا با موضوعات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی چاپ و منتشر شد.
شماره 60 نداي رسا

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شصتمین شماره هفته نامه تحلیلی اطلاع رسانی ندای رسا با موضوعات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی چاپ و منتشر شد.

گفته هایی شنیدنی از حجت الاسلام المسلمین شیخ کاظم العَمری، امام جماعت مسجد شیعیان در مدینه منوره، تجهیز 4 هزار شعبه برای انتخابات شوراها در خوزستان، رجب فصل بندگی دوباره، وهابیت دشمن اسلام است، پاسخ به شبهات، گزارش عیادت خدام حرم حسینی از بیماران اهوازی، خبر افتتاح مؤسسه حقوق و قضا اسلامی در اهواز، ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی و 13 خرداد ماه اعلام تأیید صلاحیت ها از اخبار و مطالب درج شده در این شماره هستند.

در یادادشت این شماره که به ماه رجب المرجب اختصاص داده شده می خوانیم: گرچه همه زمان ها مخلوق خداست بلکه برخی از آن ها از شرافت و ویژگی خاصی برخودار هستند، درست است که همه ماه های سال، پرتوری از قدرت جهان آفرین است؛ اما سه ماه رجب، شعبان و رمضان، دارای امتیاز و برجستگی ویژه ای هستند. در عصر جاهلیت، مردم ماه رجب را گرامی می داشتند.

در ستون معرفی شهدا هشت سال دفاع مقدس در خاطره ای از شهید فؤاد وهابی آمده است: خیلی شجاع و خستگی ناپذیر بود، مثلا در 24 آبان 59 جهت شناسایی به منطقه رفته بودیم، با این که او آر پی جی در دست داشت و 5 کیلومتر پیاده روی داشتیم ولی اصلا اظهار خستگی نمی کرد، بر عکس مرتبا نسبت به انجام سریع عملیات اصرار می کرد. در عملیات هم خمپاره 60 بدون قنداقه به او دادند و او میبایست همراه عملیات بسیار سریع حرکت می کرد. و این کار بسیار سختی بود ولی شهید از عهده آن برآمد، با رشادت و چابکی خاص خود چنان کار کرد که از شدت شلیک ها پاشنه پوتین او کنده شده بود و توانست 2 نفربر و یک لودر دشمن را نابود کند و تعدادی از بعثیان را به هلاکت رساند.

ساخت هواپیمای 19 نفره در کشور، کاهش 90 درصدی بودجه صنعت بازی های رایانه ای کشور، ویژگی های نسخه جدید چاپار، تبدیل زباله های شهر و کشاورزی به کود آلی برای تولید محصولات غذایی، حمایت ویژه ستاد توسعه فناوری های راهبردی از طرح های دانش بنیان، راه اندازی بانک اطلاعاتی چهره های ماندگار، الکترونیکی شدن خدمات شرکت پست و ریزش بی سابقه کاربران فیس بوک در 6 ماه اخیر مطالب صفحه علم و فناوری هفته نامه ندای رسا را تشکیل می دهد.

لازم به ذکر است شصتمین شماره هفته نامه تحلیلی، اطلاع رسانی ندای رسا با مدیر مسؤولی سید علوان نجاتی موسوی، سردبیری پیمان علی نژاد و همکاری هیأت تحریریه چاپ و منتشر شده است.

گفتنی است، جهت دسترسی به آرشیو این نشریه می توانید به پایگاه اطلاع رسانی هفته نامه ندای رسا به نشانی http://www.nedayerasa.ir/  مراجعه کنید./9458/ن601/ق

ارسال نظرات