۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۱۶۷۱۴۳
رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده:

غرب به دنبال فروپاشی یا عدم تشکیل خانواده است

خبرگزاری رسا ـ خانم خزعلی آسیب ندیدن خانواده و رعایت عفت را از شرایط حضور زن در جامعه دانست و گفت: در غیر این صورت، حضور زن در جامعه آسیب هایی چون، ناتوانی در ایجاد آرامش روانی و ارضای نیازهای عاطفی، سهل انگاری در تریبت اعتقادی و رفتاری فرزندان، کاهش تاثیر آموزه های دینی در تصمیم گیری های خانواده را به دنبال دارد.
خزعلي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد٬ کبری خزعلی، رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در همایش «زن، انقلاب و مسؤولیت مادری» در محل دانشگاه تربیت معلم شهید هاشمی نژاد با بیان این که در سال 95 در چاله جمعیتی قرار خواهیم گرفت، اظهار داشت: هدف کشورهای غربی و در رأس آن ها اروپا، آمریکا و کانادا کاستن جمعیت جهان اسلام است.

 

وی با اشاره به این که به دلیل بالا بودن جمعیت مصر، انقلاب این کشور سریع‌تر به نتیجه رسید، افزود: غرب  می خواهد با تحمیل مدل خود، خانواده ای به وجود نیاید یا اگر آمد، با تغییر دادن فرهنگ و ترکیب آن، خانواده ای پایدار نباشد.

 

رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با تبیین این نکته که زنان باید در خانه مدیر و مدبر باشند، تصریح کرد: حضرت آسیه(س)، مدیریت اداره جان حضرت موسی(ع) را در درون خانه حفظ کرد ولی دغدغه زنان امروز این است که در همه زمینه ها مساوی با مردان باشند تا ارزشمند شوند.

 

خزعلی ابراز داشت: نگاه ما به حضور زن در جامعه احساسی است نه عادلانه، زن و مرد مکمل یکدیگرند و اگرمردی ظلمی را نسبت به فرزندو همسر خود روا می دارد به دلیل ناآگاهی است، چرا که اگر  تربیت خوبی داسته باشد محال است ظلم کند.

 

وی گفت: کشورهایی چون فرانسه و آلمان معتقدند زنان عناصری مطیع و در دست صاحبان حزب هستند و حضور هر چه بیشتر زن را در جامعه تضمینی برای خود می دانند.

 

وی با تاکید بر این که زنان در هر عرصه ای شرکت می کنند باید حضورشان ارزشمند و با هدف خدمت باشد، آسیب ندیدن خانواده و رعایت عفت را از شرایط حضور در جامعه دانست و افزود: در غیر این صورت، حضور زن در جامعه آسیب هایی چون، ناتوانی در ایجاد آرامش روانی و ارضای نیازهای عاطفی، سهل انگاری در تریبت اعتقادی و رفتاری فرزندان، کاهش تاثیر آموزه های دینی در تصمیم گیری های خانواده و افزایش زمینه روابط جنسی قبل از ازدواج را به دنبال دارد.

 

خزعلی ادامه داد: حضرت زهرا(س)اگر مرد بودند، پیامبر می شدند. ایشان از لحاظ مقام و رشد معنوی از مردان کم ندارند، با این وجود مسؤولیت اجرایی را نپذیرفتند و خدا هم این تکلیف را به ایشان واگذار نکرد.

 

غرب برای خشکاندن ریشه ملت ایران تمام تلاش خود را می کند

رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگیتصریح کرد: بر اساس گزارش توسعه انسانی که هر ساله توسط سازمان ملل منتشر می شود، مردم(مردان و زنان) ثروت واقعی هر ملتی را تشکیل می دهند. سازمان سیا برای ما برنامه ریزی می کند. طبق قول صریح نمایندگان امریکا ایران دشمن اول آن ها است و انان برای خشکاندن ریشه ملت ایران تمام تلاش خود را می کنند. از همین رو برای اجرایی کردن نقشه خود زنان را تشویق به تحصیل و اشتغال می کنند.

 

وی با بیان این که اگر نگاهمان اصلاح شود بیشترین اشتغال را خواهیم داشت اما به شکل مسؤولانه، بیان کرد: رسانه یکی از تاثیر گذارترین عوامل موثر در تغییرات فرهنگی و اجتماعی در جهانی سازی بر تغییرات فرهنگی خانواده است. خانواده برای این رسانه ها ارزش تجاری می یابد و از این طریق ارزش های جدید منتقل می شود.

 

خزعلی اضافه کرد: ما در ایران شش میلیون جوان ازدواج کرده نابارور داریم که دلیل این معضل، استفاده از قرص ها و داروهای جلوگیری از باروری است که غرب به اسم کنترل جمعیت به ما تحمیل کرده است.

 

وی ادامه داد: در کشور ما پزشکان و روانشناسان توصیه می کنند در پنج سال اول ازدواج بچه دار نشوید اگر تفاهم داشتید بعد از آن فرزند بیاورید، بین فرزندان هم 3 تا 5سال فاصله بگذارید، زایمان بالای 35 سال را هم خطرناک اعلام می کنند در صورتی که در آمریکا، کانادا و فرانسه اگر زنی شش فرزند داشته باشد باز هم او را حمایت می کنند تا فرزند بیاورد.

 

 وی با اشاره به این که نقشه دشمنان با بیانات بیداری‌بخش رهبر معظم انقلاب، بر ملا می شود، افزود: ایشان با افق وسیعی که دارند می فرمایند «ایران می تواند با 150 میلیون جمعیت با رفاه زندگی کند». ما اگر این رویه را ادامه دهیم به جایی می رسیم که جمعیت ایران به 31میلیون نفر می رسد در حالی که 50 درصد جمعیت آن را سالمندان تشکیل می دهند و فقط پنج، شش میلیون نفر کشور را اداره می کنند./930/پ202/س

 

ارسال نظرات