۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۱۶۷۲۲۵
احزاب معارض آل‎خلیفه:

حمله به منزل شیخ عیسی قاسم کشور را به باتلاق خشونت سوق می‎دهد

خبرگزاری رسا ـ احزاب و گروه‌های معارض رژیم فاسد آل‎خلیفه، یورش نظامیان این رژیم به رهبر شیعیان بحرین را عامل گسترش خشونت در این کشور خواندند.
آيت الله شيخ عيسي قاسم، رهبر شيعيان بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احزاب معارض رژیم آل خلیفه از اقدام گستاخانه بامداد امروز نیروهای آل خلیفه در یورش به منزل رهبر شیعیان بحرین به شدت انتقاد کرده و بر لزوم پایان این گستاخی ها تأکید کردند.

 

در این بیانیه که از سوی جریان دموکرات ملی معارض، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، جمعیت ملی وعد بحرین، جمعیت التجمع القومی، جریان المنبر و جمعیت تجمع ملی دموکرات صادر شد، از پادشاه بحرین خواسته شده که در اسرع وقت به این تجاوزها پایان دهد.

 

احزاب و گروه‌های معارض بحرینی با اشاره به جایگاه والای آیت الله عیسی قاسم در بین ملت بحرین تاکید کردند: یورش به منزل شیخ عیسی قاسم می‌تواند کشور را به باتلاق خشونت رهسپار کند.

 

معارضان بحرینی در ادامه خاطر نشان کردند که نیروهای امنیتی بیش از دو سال است که به شیوه های مختلف اقدام به سرکوب ملت بحرین می‌کنند که این امر می‌تواند عواقب وخیمی را به دنبال داشته باشد.

 

در این بیانیه از دستگاه قضا درخواست شده است که تحقیقات بی‌طرفانه‌ای را در خصوص یورش به خانه شیخ عیسی قاسم و ده‌ها منزل دیگر انجام داده و مجرمان را محاکمه کنند.

 

احزاب و گروه‌های بحرینی بر ادامه مطالبات مشروع انقلاب بحرین از سوی مردم این کشور تاکید کردند./983/ب901/د

ارسال نظرات