۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۶۷۵۱۱
به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی؛

فراخوان سومین نمایشگاه خوشنویسی در سوگ یار اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ فراخوان سومین نمایشگاه خوشنویسی «در سوگ یار» ویژه ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در خوزستان اعلام شد.
امام خميني

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و موزه های هنرهای معاصر اهواز با همکاری انجمن های هنرهای تجسمی و انجمن خوشنویسان اهواز سومین نمایشگاه «در سوگ یار» ویژه ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را برگزار می کنند.

براساس این گزارش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دستگاه های فرهنگی و هنری این اداره به منظور تداوم بستر فعالیت های هنری و گرامی داشت یاد و خاطره بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) در نظر دارند سومین نمایشگاه خوشنویسی «در سوگ یار» ویژه ارتحال امام خمینی(ره) در خوزستان برگزار کنند.

این گزارش می افزاید علاقه‎مندان و هنرمندانی که مایل به شرکت در این نمایشگاه هستند باید آثار خود را طبق شرایط و ضوابط منتشر شده در فراخوان و در مهلت معین شده به موزه هنرهای معاصر خوزستان ارسال کنند.

بنا بر این گزارش سومین نمایشگاه خوشنویسی «در سوگ یار» ویژه ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با موضوعاتی پیرامون اشعار و سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران پذیرای هنرمندان خوزستانی است.

در فراخوان سومین نمایشگاه خوشنویسی «در سوگ یار» اعلام شده است که هر هنرمند مجاز به ارسال 3 اثر از خود است و این آثار باید در قاب هایی با اندازه های 70*100 به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شوند.

همچنین هنرمندان باید آثار خود را در خطوط نستعلیق، نسخ، ثلث، شکسته و گرایش های نوین خوشنویسی (نقاشی خط) ارسال کنند و آثار ارسالی باید جدید خلق شده باشند و دبیرخانه این نمایشگاه از پذیرش آثاری که در نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده اند، خودداری می کند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این نمایشگاه تا دوم خرداد ماه 92 است و آثاری که پس از تاریخ اعلام شده به دبیرخانه ارسال شوند در نمایشگاه شرکت داده نخواهند شد.

هنرمندان باید همراه با آثار ارسالی مشخصات دقیق اثر و خالق اثر (نام و نام خانوادگی، عنوان و شماره تلفن) را ارسال کنند؛ همچنین آثار ارسالی پس از برگزاری نمایشگاه به صاحبان اثر برگشت داده می شود.

مسؤولان برگزاری سومین نمایشگاه خوشنویسی «در سوگ یار» مجاز هستند که از آثار ارسالی جهت چاپ در بروشور، پوستر، کارت دعوت و هر نوع استفاده رسانه ای ( چاپی و غیر چاپی ) در ارتباط با تبلیغات نمایشگاه با ذکر نام خالق اثر استفاده کنند.

سومین نمایشگاه «در سوگ یار» از تاریخ 11 تا 30 خرداد ماه در موزه هنرهای معاصر خوزستان برگزار می شود و به کلیه آثار راه یافته در این نمایشگاه، گواهی شرکت داده می شود.

گفتنی است، علاقه‎مندان و هنرمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 2233334 ـ 0611 (داخلی 2 ) تماس حاصل کنند./9461/د101/س

ارسال نظرات