۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۶۷۷۷۱

برنامه‌های تابستانی حرم حضرت معصومه ویژه دانش‌آموزان

خبرگزاری رسا ـ آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)،‌ در تابستان امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی، تربیتی، ورزشی و تفریحی را برای دانش‌آموزان پسر برگزار می‌کند.
حرم حضرت معصومه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام زهیر ثباتی مقدم،‌ مدیر خدمات فرهنگی آستان مقدس قم گفت:‌ برنامه‌های تابستانی امسال آستان مقدس قم با عنوان به سوی بهشت از اول تیرماه جاری برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این برنامه تابستانی را قرار دادن نوجوانان دبیرستانی و راهنمایی در فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) دانست و گفت:‌ دوره نوجوانی،‌ دوره هویت‌یابی برای افراد است، از این رو آستان مقدس قم تلاش دارد تا با این برنامه تابستانی نوجوانان را در کنار اجرای برنامه‌های فرهنگی و تفریحی، ‌در فضای معنوی حرم مطهر قرار دهد.
مدیر خدمات فرهنگی آستان مقدس قم با اشاره به برگزاری این دوره تابستانی در سال گذشته اظهار داشت: در سال گذشته دانش‌آموزان نخبه از سوی اداره کل آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قم شناسایی و در برنامه‌های آستان شرکت کردند، امسال این جامعه مخاطب عمومیت یافته و افراد بیشتری می‌توانند در این دوره شرکت کنند.
وی درباره برنامه‌‌های اجرایی در این دوره تابستانی گفت: تشکیل خیمه‌های معرفت با موضوعات احکام،‌ مسائل اعتقادی، مشاوره تحصیلی، تشکیل هیأت دانش‌آموزی و‌ برگزاری برنامه‌های ورزشی و تفریحی و اردوهای زیارتی و سیاحتی از مهم‌ترین برنامه‌های طرح به سوی بهشت است.
حجت‌الاسلام ثباتی مقدم خاطرنشان کرد:‌ دانش‌آموزانی که در طرح به سوی بهشت شرکت می‌کنند پس از ایام تابستان، به عنوان سفیران آستان حضرت معصومه(س) در مدارس آموزش و پرورش استان حضور می‌یابند و به عنوان رابط، دانش‌آموزان را در جریان برنامه‌های فرهنگی آستان مقدس قم قرار می‌دهند.
وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه تابستانی به سوی بهشت، می‌توانند تا بیستم خردادماه سال جاری در صحن صاحب‌الزمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س)، نام‌نویسی کنند./907/د102/پ
ارسال نظرات