۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۶۸۱۲۴

طرح پخش سراسری اذان در اهواز اجرا می شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از اجرای فاز اول و دوم طرح پخش اذان و قرآن در شهرستان اهواز خبر داد.
اذان

حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، تصریح کرد: در جهت پیشبرد اهداف مقدس انقلاب و توجه مردم به اقامه نماز اول وقت اذان در اماکن گوناگون شهر اهواز پخش می شود.

وی افزود: هم اکنون  فاز اول و دوم در سه نوبت صبح، ظهر و مغرب با تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام جعفری در ادامه با اشاره به مکان هایی که از آن ها اذان پخش می شود، اظهار داشت: فاز اول شامل میدان بسیج، میدان مولوی ابتدای پل سلمان فارسی و فاز دوم شامل پل سلمان فارسی ـ ابتدای خیان آزادگان با استفاده از ابزار سیستم صوتی مستقر صدا اذان پخش می شود.

وی با بیان این که طرح پخش اذان به صورت عمومی در سطح شهر اهواز با تأکید و حمایت نماینده ولی فقیه در خوزستان در حال برگزای است، تأکید کرد: طرح پخش اذان پس از 26 سال در کلانشهر اهواز برگزار شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان سخنانش یادآورشد: فاز سوم این طرح مسیر ابتدای بازار سرپوشیده حضرت امام خمینی(ره) به سوی چهارراه آبادان و مصلی مهدیه اهواز اجرا خواهد شد./9458/ت303/غ

ارسال نظرات