۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۶۹۲۷۲
مسؤول مرکز راهبردی سازمان بسیج مستضعفین:

تفرقه افکنی میان نخبگان سیاسی راهبرد اصلی دشمن است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مرکز راهبردی سازمان بسیج مستضعفین دشمن با بیان این که دشمن با هدف ایجاد فضای غبارآلود در انتخابات به دنبال اختلاف‌ افکنی بین نخبگان سیاسی است، گفت: حماسه آفرینی ویژگی بارز و برتر ملت ایران است.
انتخابات تجلي حماسه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، سردار علی فرهادی، مسؤول مرکز راهبردی و همفکری سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در گردهمایی مدیران بسیجی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان شاهرود که در کانون جوانان بسیج این شهرستان برگزار شد، با اشاره به بعد سیاسی فعالیت‏های دشمن علیه ایران اظهار داشت: در بعد سیاسی می‌بینیم که دشمن از سال‌ها پیش برای انتخابات ریاست جمهوری در حال برنامه‏ریزی بوده ‌است و تلاش زیادی برای کم‏رنگ کردن حضور مردم در انتخابات دارد.

 

وی ایجاد فضای غبارآلود در انتخابات را از توطئه‌های دشمن عنوان کرد و گفت: از اختلاف‌ افکنی میان نخبگان سیاسی و کارکردن روی فکر مردم گرفته تا دیگر موارد از اقدامات دشمن است.

 

این تحلیل‏گر مسائل سیاسی افزود: امروز ما نیاز به خلق حماسه داریم و مردم هم نشان داده‌اند که حماسه‏آفرین هستند و بیان حماسه‌های ملت دشوار و غیرقابل بیان است.

 

فرهادی با بیان برخی از حماسه‏آفرینی‌های ملت گفت: اصل پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگ‏ترین حماسه‌ها بود؛ دولت‌های جهان پشتیبان شاه بودند تا امام و ملت پیروز نشوند اما رهبری امام و پشتیبانی ملت سبب پیروزی انقلاب و سرنگونی شاه شد.

 

مسؤول مرکز راهبردی و همفکری سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که پیروزی انقلاب در خود حماسه‌ها دارد، اظهار داشت: حماسه 17 شهریور یا همان جمعه سیاه که در آن همه با نیت‌های صادقانه به میدان می‌آمدند و جانشان را تقدیم می‌کردند، هنوز در یادمان هست و این‏گونه بود که انقلاب پیروز شد.

 

فرهادی ادامه داد: ورود امام به ایران، تشکیل نظام جمهوری اسلامی، تدوین قانون اساسی و تصویب آن، تشکیل نهادهایی همچون سپاه و بسیج همه حماسه بودند.

 

وی تصریح کرد: دفاع قهرمانانه و حماسی مردمی ایران در هشت سال دفاع مقدس و خلق حماسه‌های گوناگون در عملیات‌ مختلف همچون فتح ‏المبین، والفجر 8 و کربلای 5 حماسه‌های بزرگی هستند.

 

مسؤول مرکز راهبردی و همفکری سازمان بسیج افزود: بدرقه امام راحل به جایگاه ابدی، حضور در غائله 23 تیر ماه 78  که به تعبیر امام خامنه‌ای مردم ضد انقلاب را مثل کاغذی مچاله کردند و در زباله‌دان انداختند و حضور 85 درصدی در انتخابات 88 که بی‌نظیر بود، نیز در زمره حماسه‏های ایرانی به شمار می رود. 

 

فرهادی با نتیجه‌گیری از این حماسه‌ها گفت: تاریخ، شهادت می‌دهد که ملت ایران حماسه ‌آفرین است و رهبری نیز از ملت خواسته‌اند که در انتخابات پیش رو شرکت کنند و حماسه‌ای بیادماندنی بیافرینند.

 

وی با بیان این که خلق این حماسه دو بُعد دارد، اظهار داشت: این دو بُعد، یکی حماسه در خلق حضور حداکثری و دوم حماسه در انتخاب کاندیدای اصلح است./938/پ203/غ

ارسال نظرات