۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۱۷۱۱۳۶
شیخ نعیم قاسم:

شکست تروریست‎ها در سوریه توطئه مخالفان حزب الله را ناکام ساخت

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان با انتقاد از عملکرد جریان 14 مارس گفت: پیروزی‌های حزب الله لبنان و ارتش سوریه در القصیر، توطئه‌های مخالفان حزب الله در لبنان را نقش بر آب کرد.
شيخ نعيم قاسم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با فایز شاکر، دبیرکل قطری حزب کمونیستی بعث به بررسی آخرین تحولات منطقه و لبنان پرداخت.

 

حجت الاسلام نعیم قاسم در این دیدار با اشاره به آخرین تحولات سوریه گفت: برخی از گروه‎های لبنانی درک کردند که بالا گرفتن درگیری‌ها در سوریه و کشیده شدن اختلافات طایفه‌ای به لبنان می‌تواند سرانجام بسیار بدی را به دنبال داشته باشد.

 

وی افزود: آنان متوجه شدند که برانگیختن اختلافات مذهبی می‌تواند برای خودشان بیش از هر کس دیگری ناخوشایند باشد.

 

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با انتقاد از عملکرد جریان 14 مارس، بیان داشت: به هیچ وجه نمی‌توان لبنان را به تنهایی و به وسیله یک حزب یا گروه خاص اداره کرد.

 

وی به مشکلات موجود در راه اجرای انتخابات اشاره کرد و گفت: برخی به هیچ وجه مصالح لبنان را مورد توجه قرار نمی‌دهند و تنها به مصالح خویش می‌اندیشند.

 

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت که پیروزی‌های حزب الله و ارتش سوریه در لبنان، توطئه‌های گروه‌های مخالف حزب الله در لبنان را نقش برآب کرد./983/ب902/د

ارسال نظرات