۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۷۱۸۲۳

حضور پرشور مردم صدای بی بی سی انگلیسی را نیز در آورد

خبرگزاری رسا ـ در حالی که شبکه بی بی سی فارسی از صفوف به هم پیوسته و طولانی ایرانیان مقیم لندن برای شرکت در انتخابات خبر داده بود، این بار خبرنگار شبکه بی بی سی انگلیسی گفت: هر چه از شمال تهران به سمت جنوب می رویم جمعیت رأی دهندگان بیشتر می شود.
حضور پر شور مردم در انتخابات ايران

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، حضور پرشور و حماسی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری که با بهت و تعجب کارشناسان شبکه های خارجی همراه بود، کار را به جایی رسانید که شبکه بی بی سی انگلیسی نیز نتوانست از پوشش خبری آن خودداری کند.

در حالی که شبکه بی بی سی فارسی از صفوف به هم پیوسته و طولانی ایرانیان مقیم لندن برای شرکت در انتخابات خبر داده بود، این بار خبرنگار شبکه بی بی سی انگلیسی گفت: هر چه از شمال تهران به سمت جنوب می رویم جمعیت رأی دهندگان بیشتر می شود.

وی که ظاهرا انتظار شرکت پرشور مردم شمال تهران در انتخابات را نداشت افزود: البته حتی در شمال تهران نیز صفهای طولانی رأی دهندگان دیده می شود.

وی در پایان افزود: صدهزار نفر، پیر و جوان، زن و مرد، از همه اقشار در انتخابات ایران شرکت کرده اند و تنور مباحث انتخاباتی در ایران بسیار گرم است./1409/9161/خ

ارسال نظرات