۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۷۳۵۴۸
رییس سازمان بسیج طلاب تهران:

دولت مصر جمهوری اسلامی را در حفظ امنیت مذاهب اسلامی الگو قرار دهد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ گف: همان‌طور که جمهوری اسلامی همواره امنیت همه اقلیت‌ها و مذاهب اسلامی را حفظ و بین آنها اتحاد و یکپارچگی برقرار کرده است به‌طوری‌که برادران اهل سنت در کنار شیعیان زندگی می‌کنند، دولت مصر هم باید در حفظ امنیت مذاهب اسلامی را حفظ کند و جمهوری اسلامی ایران را الگوی خود قرار دهد.
حجت‌الاسلام اميرحسين شاهاني، رييس سازمان بسيج طلاب و روحانيون تهران بزرگ

حجت‌الاسلام امیرحسین شاهانی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شهادت شیخ حسن شحاته و تعدادی دیگر از شیعیان مصر به دست تکفیری‌ها، ابراز داشت: سلفی‌ها و تکفیری‌ها تکمیل کننده سناریوی دشمنان اسلام هستند و همواره از پشت خنجری را بر پیکر اسلام وارد کرده‌اند.

هدف دشمن از ایجاد درگیری‌های فرقه‌ای، غافل کردن مسلمانان از رژیم صهیونیستی است

وی هدف از این اقدام را برادرکشی، ایجاد تفرقه و شکاف بین مسلمین و تغییر جهت دادن از دشمن حقیقی که صهیونیسم است، به دشمن فرضی دانست و گفت: بدون شک این اقدامات به نفع آمریکا و صهیونیست‌ها است.  

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ اظهار داشت: این اقدام موهن و جنایتکارانه توسط الازهر محکوم شده اما دولت مصر باید علاوه بر محکومیت، پیگیر شناسایی و مجازات عاملان این جنایت باشد.

حجت‌الاسلام شاهانی در ادامه این مطلب تأکید کرد: همانطور که جمهوری اسلامی همواره امنیت همه اقلیت‌ها و مذاهب اسلامی را حفظ و بین آنها اتحاد و یکپارچگی برقرار کرده است به‌طوری‌که برادران اهل سنت در کنار شیعیان زندگی می‌کنند، دولت مصر هم باید در حفظ امنیت مذاهب اسلامی را حفظ کند و جمهوری اسلامی ایران را الگوی خود قرار دهد.

تکفیری‌ها مهره‌های استکبار جهانی هستند

وی تکفیری‌ها را مهره‌های استکبار جهانی عنوان کرد و بیان داشت: ما درگیری‌های داخلی در سوریه و لبنان که برای ایجاد اختلافات مذهبی تلاش می‌کنند را در یک جهت می‌دانیم و جدا از هم نمی دانیم.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ تصریح کرد: امت اسلام باید اتحاد خود را همواره حفظ کند و لحظه‌ای از دشمن مشترک خود که صهیونیست‌های غاصب هستند، غافل نباشد./956/ت302/ص

ارسال نظرات