۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۷۳۸۷۱

رونمایی کتاب «سمیه کردستان» با مقدمه سردار نقدی

خبرگزاری رسا ـ کتاب «سمیه کردستان» با مقدمه ای به قلم سردار نقدی از سوی جبهه جهادی منتظران خورشید منتشر شد.
سميه کردستان

خبرگزاری رسا به نقل از جبهه جهادی منتظران خورشید، کتاب «سمیه کردستان» با مقدمه ای به قلم سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین باحضور خانواده شهدا رونمایی شد.


این کتاب که در 184 صفحه از سوی نویسندگان جبهه جهادی منتظران خورشید منتشر شده درباره زندگی شهید ناهید فاتحی کرجو است که در سال 1361 از سوی ضد انقلاب به شهادت رسید.


به پاس مجاهدت های این شهیده و عدم توهین وی به امام راحل که منجر به زنده به گور کردن و شهادت وی شد لقب «سمیه کردستان» به تأسی از سمیه صدر اسلام به این شهیده داده شده است.


این کتاب به قلم مهدیه شادمانی تألیف شده و با توجه به گذشت 30 سال از زمان شهادت، مدت 6 ماه تحقیق آن از سوی محمد علیمردانی به طول انجامیده و بسیاری از منابع آن به سختی گردآوری شده است.


کتاب سمیه کردستان با حضور پدر شهید احمدی روشن و همسر و فرزند شهید سعید قهاری از سوی سردار علی شادمانی، معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح و از فرماندهان عالی شمال غرب کشور رونمایی شد.


از نکات خواندنی این کتاب، مصاحبه های گوناگونی است که از توابین به عمل آمده که در اوایل انقلاب ازنیروهای کومله و دمکرات بوده اند و محقق بخشی از وقایع را با سختی های گوناگون و مشقات فراوان از این منابع دست اول احصا کرده است.


علاقمندان می توانند برای خرید کتاب سمیه کردستان با شماره 09191004721 تماس گرفته و یا به سامانه 300013571122 پیام کوتاه ارسال کنند./998/د102/ی

ارسال نظرات