۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۷۴۰۰۹

ویژه برنامه «با قرآن در رمضان» در شهرکرد برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ویژه برنامه «با قرآن در رمضان» در ایام ماه مبارک رمضان در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‎شود.
مديرکل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري
حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد گفت: با توجه به قرار داشتن در آستانه ماه مبارک رمضان، ضرورت دارد تا با همکاری و تعامل دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های دینی و مذهبی اثرگذار و خوبی را برای ارائه به مردم تدوین و اجرا کرد.
وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی برای تبیین و نهادینه کردن آموزه‌ها و ارزش‌های دینی به ویژه در بین قشر جوان است و باید این فرصت را مغتنم شمرده و با اجرای برنامه‌های ارزشی و فاخر در جذب جوانان به مراکز دینی و مذهبی گام‌های مهم برداشت.
حجت الاسلام اروجی بر ضرورت آماده‌سازی مساجد و اماکن مذهبی برای ماه رمضان تأکید کرد و گفت: مسجد یکی از بهترین مراکزی است که میتوان از آن در راستای اهداف متعالی نظام بهره لازم را گرفت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی این اداره‌کل برای ماه رمضان، تصریح کرد: تلاش ما در این اداره‌ کل بر این است که با تدوین و اجرای برنامه‌های دینی غنی و ارزشی بتوانیم در هدایت جامعه به امور خیر و نیک گام برداریم.
حجت الاسلام اروجی از برگزاری ویژه برنامه «با قرآن در رمضان» در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این برنامه هر روز ساعت 18 و 30 دقیقه در محل مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار میشود.
وی با بیان این‎که قاریان برتر کشوری در این برنامه حضور پیدا می‌کنند، افزود: هر روز یک جزء از قرآن کریم تلاوت و یک آیه از سوی حجت‌الاسلام خوانساری شرح و تفسیر میشود.
حجت الاسلام اروجی با بیان این‎که چهارمحال و بختیاری با کمبود روحانی و مبلغ روبرو است، خاطرنشان کرد: امید میرود با اعزام نیروهای بیشتری به این استان و به ویژه در مناطق محروم نیاز دینی و مذهبی افراد در ماه مبارک رمضان تأمین شود./9457/ت302/غ
ارسال نظرات