۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۱۷۴۱۲۰

کنفرانس بررسی موقعیت جوانان مسلمان در کشورهای غربی در آمریکا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ کنفرانسی برای بررسی چالش‎ها و موقعیت‎های پیش روی جوانان مسلمان در کشورهای غربی در ایالت فلوریدای آمریکا برگزار شد.
کنفرانس بررسي چالش هاي جوانان مسلمان در کشورهاي غربي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری "On Islam"، کنفرانس بررسی و تحلیل چالش‎ها و فرصت های پیش روی جوانان مسلمان در کشورهای غربی در شهر تامپا در ساحل غربی ایالت فلوریدای آمریکا برگزار شد.

 

این کنفرانس که تحت عنوان " چالش ها و فرصت های پیش روی جوانان مسلمان در غرب" برگزار شد دومین کنفرانسی بود که در طول دو سال گذشته در آمریکا برگزار شده و حامی مالی آن انجمن اسلامی آمریکای شمالی است.

 

بحث در مورد راه حل های عملی برای مقابله با شکلهای مختلف افراط گرایی و مشکلاتی که مسلمانان در کشورهای غربی با آنها دست به گریبان هستند از موضوعات اصلی این کنفرانس محسوب می شد.

 

مسلمانان بسیاری از ایالت های جنوب شرقی آمریکا و به خصوص منطقه خلیج تامپا به مناسبت این کنفرانس دور یکدیگر جمع شدند.

 

این در حالی است که کنفرانس سالیانه مسلمانان آمریکا که از سوی انجمن اسلامی آمریکای شمالی برگزار می شود نیز قرار است در ماه سپتامبر آینده در شهر واشنگتن، پایتخت آمریکا برگزار شود.

 

احمد الحطاب، مدیر اجرایی انجمن اسلامی آمریکا، گفته است که شهرهای دیگر آمریکا نظیر اورلاندو و دیترویت نیز برای برگزاری کنفرانس سالیانه مسلمانان آمریکا ابراز علاقه کرده اند./990/ب902/د

ارسال نظرات