۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۱۷۴۴۳۷

برنامه های تابستانی حوزه علمیه تکاب تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه الرسول(ص) تکاب برگزاری جلسات پاسخ به شبهات اعتقادی، کلاس خطاطی، دوره آموزشی تمرین منبر، کلاس های بازآموزی دروس حوزوی و قرآنی را از مهم ترین برنامه های تابستانی در این مدرسه علمیه عنوان کرد.
طلاب

حجت الاسلام محمد رضا عبدی، مدیر حوزه علمیه الرسول(ص) تکاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، در تشریح فعالیت های تابستانی  این مرکز حوزوی گفت: در راستای تقویت بنیه علمی و اعتقادی طلاب جلسات پاسخ به شبهات اعتقادی با بهره گیری از توان علمی طلاب حوزه علمیه قم برگزار می شود.


وی با بیان این که برای اجرای هر چه کیفی تر این جلسات ده نفر از طلاب حوزه علمیه قم به حوزه علمیه تکاب اعزام شده اند، پاسخ به شبهات گروه های انحرافی و عرفان های نوظهور و وهابیت با موضوعات شفاعت، زیارت، توسل به ائمه اطهار(ع) و زیارت قبور امامان از جمله موضوعاتی است که در این جلسات با استنادهای روایی، قرآنی و فقهی پاسخ داده می شود.


وی اضافه کرد: جلسات پاسخ به شبهات اعتقادی در قالب دو کلاس برای طلاب پایه های یک تا سه و پایه های سه تا شش به صورت جداگانه برگزار می‌شود.


مدیر حوزه علمیه الرسول(ص) تکاب در ادامه از برگزاری کلاس های اموزش خوشنویسی ویژه طلاب در تابستان امسال خبر داد و افزود: این دوره برای ارتقای خط و خطاطی طلاب با همکاری انجمن خوشنویسان اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان تکاب یک روز در هفته اجرا می شود.


حجت الاسلام عبدی گفت: دوره آموزشی تمرین منبر برای طلاب یکی دیگر از برنامه های تابستانی است که با هدف تقویت توان تبلیغ چهره به چهره طلاب برگزار می شود تا نقاط ضعف و قوت آنها در تبلیغ منبری شناسایی شود.


مدیر حوزه علمیه الرسول(ص) تکاب یادآور شد: در کنار برگزاری کلاس های بازآموزی دروس حوزوی و تقویت بنیه علمی طلاب، کلاس های قرآنی در رشته های تجوید و صوت لحن نیز در این مرکز برگزار می شود.


حجت الاسلام عبدی در پایان با اشاره به همکاری این حوزه در اجرای برنامه های تبلیغی ویژه ماه مبارک رمضان، از اعزام دوازده نفر از روحانیان و مبلغان دینی به مناطق مختلف شهرستان برای توسعه و ترویج معارف دینی خبرداد./936/ت302/ع

ارسال نظرات