۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۷۴۴۷۱

مشارکت طلاب بسیجی آذربایجان غربی در اجرای طرح های جهادی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب آذربایجان غربی از مشارکت طلاب بسیجی استان در اجرای طرح های جهادی و اردوهای سازندگی خبر داد.
 طلاب مدارس علميه

حجت الاسلام کریم حسین خانی، مسؤول بسیج طلاب آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اعلام این خبر گفت: برنامه های تابستانی بسیج طلاب در دو محور برنامه های داخلی و استانی برنامه ریزی شده است.


وی با بیان این که فعالیت های داخلی در قالب برنامه های آموزشی، تربیتی و اردویی اجرا می شود، افزود: آموزش ها شامل آموزش های نظامی و اجرای دوره های تربیتی ویژه طلاب بسیجی برگزار می شود.


وی در ادامه تصریح کرد: تابستان امسال در قالب برگزاری اردوهای سازندگی که دانش آموزان برای اجرای طرح های سازندگی به مناطق محروم استان اعزام می شوند، روحانیان بسیجی برای اقامه نماز، برگزاری جلسات اخلاقی و تربیتی نیز به همراه کاروان های اعزامی بسیج سازندگی در این طرح شرکت دارند.


این مسؤول با اشاره به فعالیت بسیج طلاب در گروه های جهادی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصت تبلیغی مناسبی برای طلاب است که با حضور در گروه های جهادی در مناطق محروم به تبلیغ و تبیین معارف دینی و احکام اسلامی می پردازند.


حجت الاسلام حسین خانی با اشاره به ساماندهی بیش از 2 هزار طلبه در بسیج طلاب استان، گفت: تعداد اعزام طلاب بسیح استان بستگی به تعداد تقاضای دستگاه ها و قشرهای مختلف دارد .

وی یادآور شد: سال گذشته 87 نفر از اعضای بسیج طلاب آذربایجان غربی در اجرای اردوهای طرح هجرت مشارکت و همکاری داشتند./936/ت302/پ

ارسال نظرات