۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۷۷۶۳۰

همایش نقش شعرا و مداحان در بازسازی عتبات عالیات برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش نقش شعرا و مداحان در بازسازی عتبات عالیات در هفتمین نمایشگاه قرآن اهواز برگزار می شود.
حجت الاسلام سيد محمود موسوي

حجت الاسلام سید محمود موسوی، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری همایش نقش شعرا و مداحان در بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

 وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این همایش اظهار داشت: همایش نقش شعرا و مداحان در بازسازی عتبات عالیات چهارشنبه دوم مرداد ساعت 30/9 در محل سال اجتماعات موزه هنرهای معاصر برگزار می شود.

 حجت الاسلام موسوی با بیان این که شعر خوانی و بیان اهمیت بازسازی عتبات از برنامه های این همایش خواهد بود، اظهار داشت: این همایش با حضور جامعه مداحان و شعرای استان خوزستان برگزار می شود.

 رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان عشق و علاقه مردم به اهل بیت(ع) را مهم‎ترین عامل پیشرفت پروژه های ستاد عتبات این استان دانست و گفت: امید است که این روند همکاری و همراهی با ستاد همچنان ادامه داشته باشد تا بتوان به اهداف متعالی مد‌نظر دست یافت.

 حجت الاسلام موسوی با بیان این که خوزستان از استان های پیش قدم در فعالیت های خیرخواهانه بوده است، تصریح کرد: باید همه دست به دست هم دهیم تا از مردم ایران به ویژه مردم خوزستان آثار خوبی در عتبات عالیات به یادگار بماند.

 وی به حضور غرفه ستاد بازسازی عتبات عالیات در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز اشاره کرد و گفت: تعدادی از خشت های طلای ایوان طلای حضرت امیرمؤمنان(ع) به منظور بازدید علاقهمندان در این نمایشگاه قرار گرفته است.

 حجت الاسلام موسوی با اشاره به قرار گرفتن کتیبه های حرم امام علی(ع) در معرض دید عموم برای نخستین بار در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز اظهار داشت: کتیبه های موجود که در زمان رژیم سابق جمع آوری شده بود پس از ترمیم جهت نصب به نجف ارسال خواهد شد.

 وی به قرار گرفتن پرچم حرم حضرت علی(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) در غرفه ستاد عتبات و عالیات اشاره کرد و گفت: کاشی های قدیمی حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) نیز در نمایشگاه قرار گرفته است.

 رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در پایان گفت: مردم نیکوکار خوزستان برای کمک به بازسازی ایوان طلای امیرمؤمنان(ع) می توانند وجوه نقدی خود را به شماره حساب جاری 214354711122210 بانک انصار واریز کنند./9464/ت302/غ

ارسال نظرات